τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

ΓΕΛΑΜΕ....δεν κοστίζει,είναι μεταδοτικό και κάνει τους άλλους να ανησυχούν....!!!




Ένας επιθεωρητής πηγαίνει στο σχολείο μπαίνει στην τάξη και ρωτάει τα παιδιά....

-Ποιος έκλεψε τα μήλα των Εσπερίδων;
-Όχι εμείς απαντούν τα παιδιά.
Τότε ο δάσκαλος των παιδιών λέει:
-Κύριε επιθεωρητή δεν γίνονται τέτοια πράγματα στο σχολείο μας.
Απογοητευμένος ο επιθεωρητής φεύγει και στέλνει ένα γράμμα στο Υπουργείο Παιδείας.
-Επισκέφθηκα το καλύτερο σχολείο της χώρας και στην ερώτηση μου ποιος έκλεψε τα μήλα των εσπερίδων δεν ήξερε κανέν
α παιδί να μου απαντήσει και το χειρότερο δεν ήξερε ούτε και ο δάσκαλος τους.
Και το Υπουργείο Παιδείας του απαντά.
-Κύριε επιθεωρητή εσείς να κοιτάζετε την δουλειά σας.
Αυτή είναι υπόθεση της αστυνομίας.



************************************



Ένας Έλληνας πεθαίνει και φτάνει στη ρεσεψιόν της Κόλασης και ο υπάλληλος του ανακοινώνει ότι επειδή είναι υπήκοος χώρας μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορεί να διαλέξει μία από τις κολάσεις των χωρών-μελών.

Σκέφτεται λίγο και αποφασίζει να πάει στη Γερμανική. 

Οργανωμένη χώρα σου λέει, τόσα χρόνια στην Ελλάδα τι κατάλαβα, μου βγάλανε το λάδι. Τουλάχιστον, ας πάρω μυρωδιά του τι σημαίνει Ευρώπη, έστω και στην κόλαση. 

Φτάνει λοιπόν μπροστά στην πύλη της γερμανικής κολάσεως. Μαύρο μάρμαρο, καλογυαλισμένο, σιδερένια πύλη και ψηλά γράφει με μεγάλα γράμματα ΚΟΛΑΣΗ στα γερμανικά. Χτυπάει.... Του ανοίγει ένας άψογα ντυμένος υπάλληλος και τον ρωτά τι θέλει. 

-Να δω, του απαντά εκείνος πώς είναι. 

- Ούτε να το σκέφτεστε, του απαντά ο υπάλληλος! Όλη την ημέρα μας δέρνουνε με κάτι τεράστια μαστίγια και το βράδυ μας βάζουν σε κάτι τεράστια βαρέλια γεμάτα σκατά!! Φρίκη! Φρίκη! 

Όπου φύγει-φύγει ο ρωμιός...... Δοκιμάζει τις υπόλοιπες κολάσεις, τα ίδια. Έτσι, απογοητευμένος, καταφεύγει στην έσχατη λύση, την ελληνική κόλαση! 

Φτάνει λοιπόν έξω από την πύλη. Μία πύλη εγκαταλειμμένη, βρώμικη όπου στο ψηλότερο σημείο της υπάρχει με μεγάλα φωσφορίζοντα γράμματα η λέξη ΚΟΛΑΣΗ. Το Κ και το Λ φυσικά δεν ανάβουν. Έτσι η επιγραφή γράφει -Ο-ΑΣΗ. 

-Ελληνική ανοργανωσιά....μουρμουρίζει. 

Όσο πλησιάζει, ακούει κάτι περίεργους θορύβους..Μοιάζουν με μουσική. Πλησιάζει περισσότερο. Η μουσική πλέον ακούγεται ολοκάθαρα. Μπουζούκια, μπαγλαμάδες κλπ. 

Χτυπάει... Του ανοίγει ένας τύπος κρατώντας μία μπουκάλα στο χέρι εντελώς φέσι και τον ρωτά τι θέλει. 

- Ήρθα να δω πώς είναι του λέει και βάζει το κεφάλι του μέσα...Τραπέζια, κάπνα, κάτι γκόμενες χορεύουν πάνω στα τραπέζια τσιφτετέλια, νταούλια.....Γενικώς, μπάχαλο. 

Τρελαίνεται ο τύπος.... τι γίνεται εδώ, ρωτά. 

- Aσε φίλε, χάλια του λέει ο μεθυσμένος. Η κατάσταση είναι δραματική εδώ πέρα. Μας δέρνουν όλη μέρα με κάτι τεράστια μαστίγια και το βράδυ μας βάζουν σε κάτι τεράστια βαρέλια με σκατά. 

- Πλάκα μου κάνεις, ρωτά ο πεθαμένος. Εδώ πίνετε και γλεντάτε...... 

- Εεε, ξέρεις πώς είναι εδώ στην Ελλάδα . Τη μία δεν έχουμε σκατά, την άλλη χαλάνε τα μαστίγια...... 


σημ.blogger:   και τώρα πού γελάσαμε,για πέστε μου πού είναι το                                           αστείο...???
                          Μήπως ξέρουν τί τους γίνεται στο Υπ.Παιδείας ή μήπως                                   στην  Ελλάδα δεν γίνεται κόλαση...???

16 σχόλια:

  1. ΣΩΣΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!!!

    αχαχχαχαχαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (κ)Ο(λ)ΑΣΗ η Ελλάδα!!! Και δεν πρόκειται να αλλάξει.
    (αλλά γέλασα τι να κάνουμε, απαραίτητο στη ζωή μας)
    Να είσαι καλά Βιβή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριμαράκι μου,
      επίτηδες το έκανα...Να γελάμε εμείς,να τους σπάμε τα νεύρα...Να αρχίσουν να ανησυχούν τί πίνουμε και δεν τους δίνουμε...λολ
      Φιλιά πολλά πολλά κοριτσάκι μου,να είσαι καλά κι εσύ και να χαμογελάς...Καλά να περνάς...-:)))

      Διαγραφή
  3. Μήπως ξέρουμε τί μας γίνεται, γενικότερα???
    ;-)
    Φιλιά γελαστά!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά ξεπατωμένα στο γέλιο και από μένα syros2js μου...
      ( δεν μπορεί...θα ανησυχήσουν...λολ )

      Διαγραφή
  4. Χρειαζεται το γελιο γιατι αλλιως δεν θ αντεξουμε.Ολα γενικα ειναι μαυρια χαλια παντου.
    Να εισαστε καλα♥ ♥╰✿╮♥ ╰✿╮♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να τους μαυρίσουν οι οθόνες από τα πισιά τους Σκρουτζάκο μου...λολ
      Εμείς εξακολουθούμε να γελάμε και να ελπίζουμε...-:))

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάντως γέλασα κλαίγοντας, κλαψογέλασα δηλαδή χα χα χαα
    Φιλιά πολλά φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ξανθό συνμέλος Ελενα ,να προσέχεις μη χαλάσεις τη βλεφαρίδα...Εχουμε να ρίξουμε γέλιο,να φάνε κι οι ...όρνιθες...λολ

      Διαγραφή
  6. Πραγματικά απεικονίζεται η Ελληνική κατάσταση στα ανέκδοτά σου.
    Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή να έχουν κάτι καλύτερο να πουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου γλυκειά,αυτοί οτι είναι να πουν το λένε 3,5 χρόνια τώρα...Το θέμα είναι να αρχίσουμε να τους...τα λέμε εμείς...
      Μαζί με τον παπά στ' αυτί...!!!

      Διαγραφή
  7. Αυτή είναι...ΚΟΛΑΣΗ.... ΒΙβή μου οχι παίξε γέλασε..χι.χχι. εκεί πάω και εγώ ευχαρίστως... γι αυτό ο ελληνας δεν αλλαζει..ακομα και στην κόλαση...χι.χι..φιλακια πολλα μικρή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίνι μου,
      που να λυσσάξουν,εμείς δεν αλλάζουμε ούτε την...κολασή μας...λολ
      φιλιά μωρό μου κι από μένα...-:))

      Διαγραφή
  8. Μετά από τετράχρονη blog-αποχή, ένα άρθρο περί γέλωτος, είναι ό,τι πρέπει. (Ειδικά τα "ελληνικά μαστίγια" έγραψαν)! Καλώς σας βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανδρόνικέ μου,
      χαίρομαι που σε υποδεχόμαστε με...γελαστά μαστίγια...
      Γιατί συνήθως ,σε αυτό εδώ το βλογ,τα μαστίγια δουλεύουν άψογα...λολ

      Καλώς μας ήρθες...βολέψου σαν στο σπίτι σου...Εδώ άλλους βαράμε,τους φίλους τους κερνάμε...-:))

      Διαγραφή