τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Thank God It's Friday...



 Βέβαια η ώρα του μεγάλου χαμού έγινε ημέρα Τετάρτη,
αλλά ας μη κολλάμε σε λεπτομέρειες...








            Πού έγινε ο χαμός...???
στο FRIDAY'S,στο Κολωνάκι...








Γιατί έγινε χαμός...???
γιατί η Βικυ μας είχε τη φαινή να συναντηθούμε εκεί,να δοκιμάσουμε τα πιάτα και το σέρβις του FRIDAY'S και να τα βαθμολογήσουμε επί πλέον...


11 πιάτα...!!!
μάλιστα,όπως τα ακούτε και τα βλέπετε...
Και με την ίδια σειρά...

Που ερχόντουσαν το ένα μετά το άλλο και περίμεναν το casting και τη βαθμολογία τους...

plus το παγωτό που σας κλείνει   το μάτι στο τέλος,plus καφέδες,σφηνάκια,λικεράκια και λοιπά                                        συναφή ...




Το μεγαλύτερο όμως plus και οφείλω να το ομολογήσω ευθαρσώς,ήταν το σέρβις...
Υπεύθυνοι και συνυπεύθυνοι,πάνω από το κεφάλι μας,όχι μόνο για το σέρβις και  πληροφορίες για κάθε πιάτο,αλλά και σε ρόλο                             φωτιστή και φροντιστή,αφού μέχρι και τους προβολείς κρατούσαν τα πουλάκια μου για να μας διευκολύνουν στη φωτογράφηση των πιάτων...
( τί τράβηξαν οι ήρωες...) 



Αυτές είναι όπως σας είπα οι φωτογραφίες των πιάτων...



Εχω κι άλλες φωτογραφίες,
αλλά προς αποφυγή ατυχημάτων  τις κρατώ ως επτασφράγιστο μυστικό....
Ασε που περιμένω να σκάσουν μύτη κι άλλες...κι άλλες...κι άλλες...
Ετσι,για να συμπληρώσω τις δικές μου... 




Εσείς απολαύστε προς το παρόν τα πιάτα οπτικά - δια ζώσης και ουρανίσκου σε ένα από τα FRIDAY'S -
εμείς και τα πιάτα απολαύσαμε
και το σέρβις και την υπέροχη  παρέα τη γνωστή που όταν συναντιέται γίνεται το σώσε...






Εγώ είπα τα γευστικά και τα νόστιμα...
Τα πικάντικα,αν και μου αρέσουν,τα απέφυγα...!!!













η χαριστική βολή...
OREOτατο  παγωτό...!!!


Χαρούμενα παιδιά του
FRIDAY'S
και BIKY μας,
ευχαριστούμε για τη βραδιά...
( γιατί απόγευμα το ξεκινήσαμε,μεσάνυχτα μας πήρε ) 

37 σχόλια:

  1. Πολύ ήθελα να βρεθώ κοντά σας, αλλά είναι αρκετά τα χιλιόμετρα και μεσοβδόμαδα πολλαπλασιάζονται.
    Πάντα τέτοια
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σημείωσε επίσης manousina μου,οτι δεν έχει και γέφυρες εκεί κοντά...λολνα είσαι καλά κοριτσάκι,ελπίζω την επόμενη φορά να είσαι μαζί μας...-:))

      Διαγραφή
  2. Ευτυχώς που είσαι εχέμυθη χα χα χααα!
    Και κρατάς επτασφράγιστα μυστικά τα πικάντικα, γιατί το εν λόγω πρόσωπο έχει και ένα ιματζ, μην της το καταρρακώσουμε:PPP
    Περάσαμε ονειρεμένα Βιβίκα μου, βλέπω και ξαναβλέπω τις φωτός και λέω ότι νωρίς το διαλύσαμε, έπρεπε να κατσουμε 2-3 ώρες ακόμα, αφού μια χαρά την είχαμε καταβρεί;-)
    Θα πω κι εγώ από εδώ (αλλά και απ' όπου βρεθώ) για το απίστευτο σέρβις, ήταν κάτι το μοναδικό!!
    Μακάρι να το επαναλάβουμε με πολλές πολλές ακόμα τέτοιες ωραίες εκδηλώσεις!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΑ...τί θες παιδί μου...???
      να βάλουμε φωτιά στα τρένα...??..λολ
      τάφος λέμε....
      φιλιά και από μένα μωρό μου...-:))

      Διαγραφή
  3. Μπράβο σας κορίτσια!!!! Έτσι εεεεεεε;;;;;;;;; Εσείς εκεί τρώτε κι απολαμβάνετε κι εμείς εδώ στη Θεσσαλονίκη περιμένουμε ακόμη μια τέτοια βραδιά από τα δικά μας Friday's. grrrrrrr Δεν πειράζει ...εσείς θα παχύνετε!!!!!! (έγινα λίγο πράσινη ...πειράζει;;;;) χαχαχαχα
    Χαίρομαι που περάσατε καλά... άντε καλοκαίρι έρχεται να οργανώσουμε κάτι στην μέση της απόστασης να βρεθούμε όλες μαζί!!!
    Φιλάκια Βιβίκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα,
      κι εμείς πράσινες γίναμε...
      από τα σφηνάκια με αγγουράκι...λολ
      φιλιά πολλά πολλά...-:))

      Διαγραφή
  4. Φαίνεται ότι περάσατε τέλεια! Πάντα τέτοιες συναντήσεις να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου,
      πραγματικά ήταν απίθανα...
      μακάρι να συνεχιστούν τέτοιες συναντήσεις...-:))

      Διαγραφή
  5. Αψογα όλα και τα παιδιά του σέρβις υπέροχα!!!!Αυτό το παγωτάκι στο τέλος ήταν το τελειωτικό χτύπημα!

    Ευτυχώς που είσαι εχέμυθη και διακριτική...χαχααχαχαχαχχα!!! (Μήπως σε απείλησε με τίποτα κιόλας????) χαχαααχαχα!!!

    Οχι και το...σώσε....απλά, ότι μπορούμε κάνουμε κάθε φορά!!!

    Και εις άλλα με υγεία!!!

    Σμουάτςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη,
      δεν απειλούμαι εγώ ...
      οικιοθελώς το βούλωσα...λολ

      Διαγραφή
  6. Το πόσο ζηλεύω!!!! Χαίρομαι που τα περάσατε καλά!! Πάντα τέτοιες νοστιμότατες εξόδους σας εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Taelia μου,
      να είσαι καλά κοριτσάκι...μακάρι να μπορούσες να ήσουν μαζί μας...-:))

      Διαγραφή
  7. POTATO TWISTERS!!!!!!
    ΑΥΤΑ ΤΡΩΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΛΑΙΤΕ;
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!ΑΝΤΕ ΒΙΒΙΚΑ ΜΟΥ ΧΑΛΑΛΙ ΣΑΣ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι,
      πραγματικά αυτό το πιάτο ήταν από τα καλύτερα για μένα και το βαθμλόγησα με 5άρι,παρ' ότι δεν συμπαθώ ούτε τα τηγανητά ούτε τα παχια τυριά...
      και πίστεψέ με δεν έκλαψα καθόλου...λολ
      φιλιά πολλά κι από μένα...-:))

      Διαγραφή
  8. Έτσι κάνουν εεεε!!!Φάτε μάτια ψάρια... αλλά δεν πειράζει χαλάλι σας αφού περάσατε εσείς καλά.Να είσαι καλά πάντα τέτοια καλό σ/κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδάνθη μου,
      να είσαι καλά γλυκειά μου...
      σ' ευχαριστώ πολύ πολύ...
      καλή εβδομάδα εύχομαι...-:))

      Διαγραφή
  9. Τώρα καταλαβαίνω γιατί υπήρξε ..... εκδίκηση με γαλακτομπούρεκο!!!! Εσάς χαλάλι σας βέβαια. Μερικές φωτό είναι πολύ δελεαστικές. Έχουν άραγε και delivery? χα χα χα. Φάε το μπρόκολο και σκάσε είναι η απάντηση.
    Φιλάκια και πάντα τέτοια, προς τέρψη έστω των οφθαλμων των φίλων σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marimarάκι μου,
      δεν ήξερε...μετά που το έμαθε και τα είδε δεν ξέρω πώς με εκδικήθηκε...
      τι μέλια και σιρόπια πήρε κι εδωσε...λολ
      εγώ πάντως και ουχί μόνο προς συμπαράστασή σου επιμενω φανατικά στο μπρόκολο...
      φιλιά κοριτσάκι μου...-:))

      Διαγραφή
  10. Ως συνήθως έκανα διάφορα πειράματα στο blogger-λογαριασμό μας και κατα λάθος έκανα... ξε-follow!!! Αλλά το αντιλήφθηκα έγκαιρα κ' επανήλθαμε!!!
    Νοστιμότατο το post!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. syros μου,
      καλώς ξανάρθες πίσω...
      χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στη παρέα ...
      καλή εβδομάδα να έχεις...-:))

      Διαγραφή
  11. Μεγάλη ποικιλία,τι να πρωτοδιαλέξω!
    Πηγαίνω κατευθείαν στο επιδόρπιο-όνειρο!
    Πώς αισθανόσασταν μεά το φαγοπότι;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενίτσα μου,
      δεν αισθανόμασταν...
      είχαμε ξεπεράσει το σημείο Ο...
      αλλά επειδή τα ξέρω τα " βρώμικα " φρόντισα να δοκιμάζω απλά από το κάθε πιάτο και όχι να το τρώω όλο για να μπορέσω να τα γευθώ όλα...
      φιλιά κι από μένα πολλά...-:)
      (υγ. μου χει σπάσει τα νεύρα που δεν 'εχει ήλιο...
      έχω βάμματα και λάδια έξω και δεν λέει να βγει ο ήλιος...άσχετο )

      Διαγραφή
  12. Ο,τι φάμε , ό,τι πιούμε και ό,τι αρπαξει ο κ#%&ος μας , έλεγε η πεθερά μου!!Κορίτσια να ανταμώνετε και να ξεφαντώνετε!!!Καλό ΣΚ Βιβή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου γειτόνισσα να είσαι καλά...έτσι έλεγε και η δική μου...λολ
      καλή εβδομάδα να έχεις και σκάσε κι ένα φιλάκι στα πατουσάκια...-:))

      Διαγραφή
  13. να υποθέσω οτι σκάσατε στο φαΐ!!
    πάντα τετοια..
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. post a very cool, nice and professional colleagues, thank you, please do not forget to stop by again, waiting for a friend of
      thank ....

      Διαγραφή
    2. Γατούλα μου,
      ορθά υπέθεσες...
      τον άμπακο φάγαμε...
      και ήταν και εξαιρετικά...
      φιλιά κι από μένα και καλή εβδομάδα...
      φιλιά πολλά και στον άγγελο...-:))

      Διαγραφή
  14. Συμπεθέρα μου, χαθήκαμε για λίγο , ε????(προβλήματα προσωπικά), μα χαίρομαι που εσύ εισαι καλά και απολαμβάνεις τέτοια υπέροχα γεύματα!!Ζήλεψα το ΠΑΓΩΤΟΟΟΟΟ!!!!
    ΦΙΛΙΆ ΣΤΗΝ ΝΥΦΗ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΙΡΙκα μου πού είσαι κοριτσάκι μου...???
      μας έχεις λείψει...
      ελπίζω όλα να είναι καλύτερα τώρα...
      περάσαμε τέλεια όλες οι τσιριμπιμ τσιριμπόμ στη σύναξη...
      θα τα δώσω συμπεθέρα μου...
      κι εσύ πολλά πολλά στη μουσουδίτσα του γαμπρούλη μου...
      φιλιά πολλά πολλά πολλά...-:))

      Διαγραφή
  15. Damned..it's a Sunday!Any Way,για να δω τι δεν τρώω από όλα αυτά? Τα υπόλοιπα θέλω να μου τα φτιάξεις με την δική σου εκδοχή,έτσι για τιμωρία που δεν μου έφερες κι εμένα κάτι να δοκιμάσω από όλα αυτά.
    Γλυκά φιλιά και αγκαλιές αυτήν την lazy Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύκε,εσένα δεν θα σου φτιάξω τίποτα γιατί όσο εγώ εκπαιδευόμουν προς δική σου τέρψη,εσ΄ύ απολάμβανες γαλακτομούρεκα από τη γειτόνισσα...
      άντε...γλυκά φιλιά και αγκαλιές κι από μένα...-:))

      Διαγραφή
  16. Αν δεν έκλεινε το μετρο ... ακόμα εκεί θα είμασταν !!!!

    Μόνο βρε παιδί μου ... κάνεις φασαρία ... δεν είσαι ήσυχη κοπέλα σαν και μένα.

    Να το ξανακάνουμε ... μπορουμε να παμε απο το πρωί για να έχουμε εύρος χρόνου μέχρι τα μεσάνυχτα :P

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Conna γλυκειά μου,
      όπως επίσης θα είμασταν ακόμα εκεί αν οι άνθρωποι δεν είχαν πάρει τις τσαντούλες τους και στέκονταν υπομονετικά στη πόρτα περιμενοντας να ξεκουμπιστούμε...
      και ναι...είμαι φασαριόζα...
      όπως επίσης και εχέμυθη γιατί δεν βγάζω στη φόρα ολα τα ονόματα εκείνων που ξεσάλωσαν...

      ( προτείνω να κλείσουμε διανυκτέρευση για ακόμα μεγαλύτερη ευχαρίστηση...pppp )
      φιλιά κι από μένα κοριτσάκι...-:))

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα και σε σένα Δημιουργία μου...
      ευχαριστώ για την επίσκεψη...-:))

      Διαγραφή
  18. Α,εσύ εχ΄ς ξεφύγ!
    Ντίπ για ντίπ!
    Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xristin...
      σιγά το νέο...λολ
      ααα...είπες ντιπ για ντιπ και θυμήθηκα οτι δοκιμάσαμε και κάτι ντιπάκια συνοδευτικά του ονείρου...
      φιλιά πολλά πολλά μικρή μου και καλή εβδομάδα...-:))

      Διαγραφή