τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Κακά νέα...Καλά νέα...και το Ποδαρικό του 2012...!!!


Θα ξεκινήσω με τα κακά...
Για να τα ξορκίσω και να τα ξεχάσουμε...
Εκθεση " Αρωμα Γυναίκας "
στο Ζάπειο...ΤΕΛΟΣ !!!
 Κακό μάτι...???
 Κακή ώρα...???
 Κακή μάγισσα...???
Κακή  ψυχρή  ανάποδη κι αναθεματισμένη κρίση...???


Το γεγονός είναι οτι η έκθεση,
προς το παρόν τουλάχιστον,δεν θα πραγματοποιηθεί...
Και είναι κρίμα,γιατί οι διοργανωτές,πολύ ευγενικά μας είχαν
παραχωρήσει δικό μας χώρο για τη συνάντηση...
Κρίμα και οι χαρές που κάναμε
με τη Νίκη μας,από το 
Sugar Flowers Creationsπως θα βρισκόμασταν όλοι μαζί,
αφού και αυτή σκεφτόταν μιά συνάντηση food blogers και έψαχνε να βρει χώρο...
Τί ποιό ιδανικό από την έκθεση στο Ζάπειο...
φευ όμως,χάλασε η συνταγή...


Χάλασε...???...σιγά μη χάλαγε...



συνάντηση θέλαμε,συνάντηση ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...!!!
Ξαμολυθήκαμε τα δυό μας Σαββατιάτικα
και πήραμε σβάρνα τα σοκάκια...
Γυρίσαμε όρη και βουνά,
κοντέψαμε να πάθουμε παράκρουση από τους καφέδες
για να μιλάμε με τους υπεύθυνους
και να κανονίζουμε όρους,χώρους,ώρες και ημέρες
και τελικά καταλήξαμε σε δύο χώρους...
Αυτούς δεν τους αναφέρω ακόμα μέχρι να οριστικοποιηθούν,
η ημερομηνία όμως κλήρωσε:

ΚΥΡΙΑΚΗ
12  ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012
ώρα 11π.μ και όσο αντέξουμε...
 
και θα περιλαμβάνει και πιτούλα...

Οχι αγάπες μου,δεν θα κόψουμε κολοκυθόπιτα,
ούτε πίτα γύρο απ' όλα...
πίτα των blogers θα κόψουμε,για το καλό...
με τα δωράκια της και τα ούλα της...
( κάνω την αρχή και ως " άρωμα Γυναίκας "προσφέρω ένα άρωμα σε όποιον κληρωθεί
- Εφη να αφήσεις αυτά που ξέρεις,δεν θα είναι κάθε χρόνο του ευρέως πρωκτού ο εορτασμός-
 Τώρα όποιος-α  προαιρείται,πάσα προσφορά δεκτή από χρυσοχέρηδες...
γλυκάκια,πιτάκια και λοιπά " άκια " που θα συνοδεύσουν το καφεδάκι μας,καλοδεχούμενα,όπως και δωράκια
για τις κληρώσεις... 

Απ' ότι βλέπετε,
το μόνο που άλλαξε είναι η ημερομηνία...
όλα τα άλλα μένουν ίδια.
Διάθεση,κέφι και απόφαση να συναντηθούμε οι γνωστοί,
να γνωριστούμε οι άγνωστοι
και να θάψουμε τους απόντες...
( μη δω ακύρωση από όσους έχουν ήδη δηλωθεί στο βλογ μου,
θα βάλω τα κλάματα και κλαίω κι άσχημα )


Σημαία,έμβλημα,θυρεός,εμβατήριο...ετοιμάζονται !!!
Ξαναματαδηλωθείτε για να ξέρουμε
πόσοι θα είμαστε,αφού θα πρέπει να πούμε 
στη διεύθυνση του καταστήματος πόσοι περίπου θα είμαστε...
Τέλος επί του παρόντος,ξεκινάμε τα μποτέ
για να είμαστε και φρέσκιες και αναμείνατε στα ιστολόγιά σας...


Πάμε γι' άλλα τώρα...

Ποιός σας έκανε ποδαρικό στο βλόγ σας...???
δεν ξέρετε...???
κακώς...να πάτε να δείτε...
Εγώ που είδα,
σκάω ένα μεγάλο φιλί στην αγαπημένη  γειτόνισσα, τη
 Χρυσάνθη
και τη παρακαλώ να μου στείλει τα στοιχεία της
για να της στείλω το δωράκι της - το γνωστό ξύλινο λεμονοπορτοκαλοκλπ στίφτη που καταργεί το πηρούνι - για το καλό...!!!
Ελπίζω να το βρει και αυτή χρήσιμο,όπως κι εγώ... 

Μη ξεσυντονιστείτε και δεν έρθετε,
θα ξεμαλλιαστούμε να το ξέρετε...!!! 

65 σχόλια:

  1. Εάν είναι να ξεμαλλιαστούμε, να το ξέρω να μην πάω κομμωτήριο και πληρώνω τσάμπα το κουαφούρ!
    Και γιατί αποκλείεις την κοπή άλλων πιτών πλήν βασιλόπιτας? Δεν θα χε πλάκα να κόψουμε μια σπανακόπιτα για παράδειγμα??
    Τέσπα, ας βρεθούμε κι ας κόψουμε ότι θέλεις!
    Μέσα είμαι, ελπίζω και οι λοιπές δικές μου!
    Φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μωρό μου,
      εσύ πας δε πας κομμωτήριο το μαλλί σου είναι εκπληκτικό...γι' αυτό και αν μου έκανες νερά το ξετσουλούφιασμα θα το γλύτωνες...
      αλλο θα σου έκανα...
      θα παίζαμε μπιρίμπα και θα σου χάλαγα γνήσια και στα ατού...ppp
      ευτυχώς τα αποφύγαμε όλα αυτά τα συγκινητικά...
      οι δικές σου...???...χα...αυτό έλειπε να λείψουν...
      σούρνοντας θα τις φέρω...
      φιλιά καλή εβδομάδα...-:))

      Διαγραφή
  2. βρε βρε τοσα καλα μαζι μπραβο κουκλα μου. να εισαι καλα να περασετε τελεια και θελουμε φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. love μου,να είσαι καλά,σ' ευχαριστώ...
      ανταπόκριση θα έχουμε σίγουρα...με ντοκουμέντα...-:))

      Διαγραφή
  3. Αυτος ο στίφτης έβαλε στο ράφι και τον ηλεκτρικό!!!
    Με το καλό η συνάντηση και να ξέρεις ότι εσείς χάνεται που δε θα έρθω γιατί δε θα δοκιμάσετε τις πίτες μου!!! Κάνω υπομονή όμως,το ίδιο να κάνετε και εσείς...Σ'ενάμιση χρόνο θα είμαι πιο κοντά σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι,αυτός ο στίφτης είναι καταπληκτικός...
      γλυτώνεις αποχυμωτές,λεμονοστύφτες και άλλα τζάτζαλα...
      εγώ τον έχω στο στραγγιστήρι των πηρουνιών και μου έχει λύσει τα χέρια...
      το οτι χάνουμε που δεν θα είσαι το ξέρουμε...τη πίτα σου στείλτη με κούριερ,μη σε νοιάζει θα τη παραλάβουμε εμείς...λολ

      Διαγραφή
  4. Οχι που δεν θα βρισκατε μερος για συναντηση.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως Δημιουργία μου...
      φάγαμε και πόρτα σε κάποιο καφέ όταν είπαμε οτι θα κόψουμε πίτα και θα φέρουμε και δικά μας κεράσματα...
      μας είπε οτι πρέπει να έχουμε τιμολόγια και λοιπά συναφή...
      να μας δω να καθόμαστε στη σειρά να κόβουμε τιμολόγιο για ένα κομμάτι βασιλόπιτα και ένα τυροπιτάκι και τί στο κόσμο...λολ
      καλή εβδομάδα και σε σένα...-:))

      Διαγραφή
  5. Η γιαγιά μου έλεγε: -κάθε εμπόδιο σε καλό! Ποιός ξέρει; μπορεί εκεί να μη πετύχαινε.Αχ! γιατί να μην είμαι εκεί να σας βοηθήσω...όλα θα πάνε καλά γλυκιά μου και καντεμιές και πράσινα άλογα..όλα θα πάνε καλά στους καλούς ανθρώπους κι εσύ έχεις ένα χαμόγελο ακαταμάχητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδάκι μου κι εγώ το λέω πάντα αυτό σε κάθε αναποδιά...
      γελάω και προχωράω...

      ούτε κι εγώ πιστεύω σε καντεμιές και ματόφρυδα...μη κοιτάς που αστειεύομαι...
      αχ γιατί να μην είσαι εδώ να σε γνωρίσω...-:))
      ( μήπως να κανονίζατε κανένα ταξιδάκι με τον Δημήτρη σου...???...λέω τώρα...)

      Διαγραφή
  6. Άντε καλέ και πήγε η ψυχή μου στο Σαν Φραντζίσκο. Ίσως αργοτερα η έκθεσής σου να γίνει και με πιο μεγαλη επιτυχία, ευχή μου!

    Να περασετε τέλεια, ελπιζω να δω φωτογραφίες σας, κι ας ζηλεύω εγώ!!!! Άντε τώρα αρχίστε τις προετοιμασίες, ξεχάστε τις πίτες και τα δώρα.... μιλάω για μανικιούρ-πεντικιούρ, βαψίματα μαλλιών και βλεφαρίδων, τατουάζ, καινούργιες γκαρνταρόμπες, παπουτσικο, και μη ξεχάσουμε τα μπότοξ.

    Καλή Χρονιά φιλεναδίτσα, πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευουλίνα μου,
      δεν ήταν δική μου η έκθεση...απλά δελτίο τύπου μου έστειλαν οι διοργανωτές για ανάρτηση στο μπλόγκ μου,προφανώς λόγω του ιδίου ονόματος του μπλογκ μου με την έκθεση...
      κι από εκεί μου ήρθε η ιδέα για τη συνάντηση...
      προετοιμασίες σίγουρα...
      ρεκτιφιέ,γενική επισκευή και πέταμα...

      πολλά φιλιά κι από μένα μακρινή μου φιλενάδα...πολύ θα ήθελα να ήσουν μαζί μας...-:))

      Διαγραφή
  7. Τυχερή δεν υπήρξα ποτέ!!!Και δεν την πιστεύω!!!Γουρλού όμως είμαι και είναι καρατσεκαρισμένο!!!!Γουρλούδικο εύχομαι νάναι και το ποδαρικό μου!!!!!
    Αναπάντεχη χαρά το χρησιμότατο δωράκι σου!!!Ευχαριστώ από καρδιάς γλυκιά μου βιβή!!!
    Εύχομαι καλή επιτυχία στην μάζωξη και να περάσετε όμορφα!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσανθούλα μου,
      αν είναι και καρατσεκαρισμένο ποιός τη χάρη μου...
      ένα μικρό τίποτα είναι το δωράκι μου,αλλά από καρδιάς...-:))

      ( στείλε μου καλέ μέιλ με τη διεύθυνσή σου να ξέρω πού θα το στείλω...)

      Διαγραφή
  8. Μετά από τόση κούραση στα βουνά και τα λαγκάδια δεν μπορούμε να σου αρνηθούμε την παρουσία μας.
    Πρώτα να είμαστε καλά μέχρι τότε και περιμένω νεότερα ώστε να κοινοποιηθεί και εις άλλους.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθούλα μου,
      καλά θα είμαστε να είσαι σίγουρη...γιατί να μην είμαστε...???
      μόνο τα βουνά και τα λαγκάδια...???
      αμ οι καφέδες που ήπιαμε με τη Νίκη...???
      νευρασθενικές κοντέψαμε να γίνουμε...λολ
      θα σε περιμένουμε οπωσδήποτε,τη Τρίτη το βράδυ θα κάνουμε κοινή ανάρτηση με τη Νικούλα,όταν θα έχουμε οριστικοποιήσει και τις λεπτομέρειες...
      φιλιά και σε σένα...-:))

      Διαγραφή
  9. Βρε τυχερές της Αθήνας...θα συναντηθείτε πάλι και θα τα πείτε από κοντά!! Τέλειαααααα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου,πολλά φιλιά και σε σένα...θα σας σκεφτόμαστε εσάς τις μακρινές...-:))

      Διαγραφή
  10. ΚΥΡΙΑΚΗ 12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012
    Εντάξει, το σημειώνω και θα κάνω τα αδύνατα δυνατά να είμαι επάνω. Ελπίζω να μην μας χαλάσει και πάλι το αυτοκίνητο όπως αυτή τη φορά που ανεβήκαμε για την εκπομπή στου Παύλου!
    Παρεμπιπτόντως ευχαριστούμε για την ακρόαση!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνούλα μου,
      εμείς ευχαριστούμε για την υπέροχη εκπομπή...κάθε φορά που σας ακούμε μας φτιάχνετε τη διάθεση...
      η πρόσκληση όπως είπα και στο βλογ σου ισχύει και για την υπόλοιπη παρέα...
      τίποτα δεν θα πάθει το όχημα...μιά χαρά θα σας φέρει και θα σας γυρίσει...
      φιλί και σε σένα...-:))

      Διαγραφή
  11. Καταρχάς .....δεν το έπιασα...το υπονοούμενο και ζήτησα από το Μ..να μου το ερμηνεύσει...χααχαχαχαχα...ντροπή Βιβικούλα...θα σου βάλω πιπέρι....ντροπή....ελπίζω να μην έχουμε το αποκριάτικο του σχολείου μόνο...γιατί θα τους παρατήσω..στα κρύα του λουτρού..δεν το συζητώ...χαχχαχ!!!Μέτρα με οπωσδήποτε!!!!!!!!!!!!!! Φιλούρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μικρή Εφη μή κάνεις τη κορόιδα...
      θές να αρχίσω να απαριθμώ...???
      σε έχω ήδη μετρημένη χωρίς να σε ρωτήσω...
      στείλε τον Μ. στο παιδικό κι εσύ έλα στο...νηπιαγωγείο.
      η Εφούλα...???
      ζζζμουυατςςςςς στη μούρη σου...-:))

      Διαγραφή
  12. Χα χα χα χα χα
    Εχεις μεγάλη τρέλα τελικά!!!
    Καλή εβδομάδαααααα
    φιλάκια πολλάαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελούδι μου,
      καρατσεκαρισμένο...λολ
      θα σε δω στις 12...δε το συζητώ...
      φιλιά σε όλους σας...-:))

      Διαγραφή
  13. Ε όχι και να θάψετε όλες τις απούσες! Δηλαδή κοντά στα ξερά θα κάψετε και τα χλωρά; Δηλαδή μπορούμε μερικές μερικές και δεν ερχόμαστε;
    Πολύ σας ζηλεύω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βαγγελιώ μη μου βάζεις ιδέες...
    είμαι ικανή να κάνω σύνδεση με Skype για τις μακρινές και τις παρά τη θέλησή τους απούσες...λολ
    φιλιά και καλή εβδομάδα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι;;; συναντηση ακούω..τυχερές στην αθήνα...μακαρι να ειμουνα.. επάνω...να έρθω ...ομως τι να κανουμε;;;; θα περιμένουμε να δουμεφωτό απο την συναντηση.... φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλακι,
      είπαμε...θα κάνω κατεβασιά στη λεβεντογέννα να κάνουμε μπλογκοσυνάντηση οι μακρινές...
      φωτό και ανταποκρίσεις φυσικά θα έχουμε...
      παζαρεύω με τον Λάρυ Κινγκ...
      φιλιά και από μένα...-:))

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα καλή εβδομάδα νάχεις!! Σας ζηλεύω μακάρι να ήμουν κ εγώ εκεί...θα μου κόψετε κ εμένα πίτα Ε; Μαρέσουν τέτοιες γυναικομαζώξεις έστω κ σαν άγνωστες...αλλά κάθε μέρα μέσα από δω θα καταντήσουμε κοντοχωριανές!!Το skype καλή ιδέα μου ακούγεται...
      (τελικά ακόμα ν απαντήσω κανονικά δεν μπορώ..σόρυ!)

      Διαγραφή
  16. Χαίρομαι που τελικά τα καταφέρατε και θα κάνετε την έκθεση...είναι που το θέλετε τόοοοοοσο πολύ!!! Σε ευχαριστώ για την ιδέα που μου έστειλες για να μην στραβώνουν τα κάδρα στους τοίχους!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι,
      δεν θα κάνουμε έκθεση...πίτα των μπλόγκερς θα κόψουμε και καφεδάκι θα πιούμε...
      η έκθεση ήταν άσχετη με εμάς,αλλά μιά καλή ευκαιρία για κοινό τόπο συνάντησης...
      έπιασε το κόλπο με το σελοτέιπ φαντάζομαι ε...???...χαίρομαι...
      φιλιά και σε σένα...-:))

      Διαγραφή
  17. Αλλο νομιζα ρε...θα σου εξηγήσω στο τηλεφ...άστο...μετά θυμήθηκα τι εννοείς....αχαχαχαχ!!! Που ξέρεις??? -;)))) Να σου θυμήσω και το σούπερ σουπο-βιβλίο της Eris-Captain Cook???χαχααχχαχα!!!! Γούστο θα' χει πάντως...να σε δω να κοπανιέσαι..χαχχαχα!! Την μικρή θα την ρωτήσω γιατί έχει διάφορα...θα κοιτάξω να την ψήσω όμως....Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη...να το προσέξεις...όχι την ευρυεδρία...το Αλτσχάιμερ...pppp

      Διαγραφή
  18. Τίποτα από όλα αυτά δε φταίει. Φταίει μια φίλη σου γαλανομάτα ΚΑΙ Σαββατογεννημένη που σου την έκανε για να μάθεις να κανονίζεις καφέδες ενώ ξέρεις οτι δεν μπορεί να έρθει! Δεν προγραμματίζατε και τη δεύτερη συνάντηση προς το τέλος Φλεβάρη που έχω τα δεύτερα γεννητούρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΟΥΛΟΥδένια μου,
      τίποτα δεν φταίει το μάτι σου το γαλανό και το σπινθιροβόλο...
      απλά τα γεννητούρια αυτή τη φορά θα έρθουν στις 11 Φεβρουαρίου...
      ( είδες...???...δεν λέω 12,για να προλάβεις να δεις και το ανήψι...)
      φιλιά μωρό μου...-:))

      Διαγραφή
  19. @ Αγγελέ μου,
    μη στοναχωριέσαι...πάντα κάτι γίνεται και βρισκόμαστε και οι μακρινές...για ανταπόκριση είδες...παζαρεύω με το Λάρυ Κίνγκ....λολ

    για να δημοσιεύεις σχόλιο κανονικά σε άλλο μπλογκ,εσύ να μη πατάς απάντηση κάτω από άλλο σχόλιο...
    απλά μόλις σου ανοίγει η σελίδα των σχολίων θα πηγαίνεις και θα γράφεις κάτω κάτω στο κενό που λέει " πληκτρολογήστε το σχόλιό σας...
    το " απάντηση " θα το πατάς μόνο αν θέλεις να ανταπαντήσεις σε κάποια απάντηση π.χ. σε αυτό που σου γράφω τώρα...

    αλήθεια,έψαξα να σε βρω στο μπλόγκερ για να σε παρακολουθώ και δεν τα κατάφερα...
    δεν έχεις δικό σου μπλόγκ...???
    ( κάτω από αυτό το σχόλιο,πατάς απάντηση και μου γράφεις...)
    φιλιλά και καλή σου εβδομάδα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλιλά...???...άντε καλά...φιλιά ήθελα να γράψω...
      με κοίταζε αυτή η αποπάνω μας η Λίλα και μπερδεύτηκα...-:))

      Διαγραφή
  20. Θα προσπαθήσω να είμαι εκεί σπιρτοκουτάκι μου γιατί θέλω πολύ να σε δω από κοντά!!
    Ευχαριστούμε για την ακρόαση της παρασκευής!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξέρω Χριστινάκι μου...μου το είπε η Αθηνά...θα συνενοηθεί και με τη Μαρίνα...
      η χαρά της ακρόασης ήταν δική μας...
      φιλιά και σε σένα...-:))

      Διαγραφή
  21. Καλά αυτό με το "ποδαρικό" του blog δεν είχε καν περάσει απο το νού μου να το δω!!!
    Θα το κοιτάξω βρε Βιβή μας...
    Κυριακή του Ασώτου η 12η Φλεβάρη, σημαδιακή κι' αυτή ως μέρα :-)))
    Να ευχηθώ τα καλύτερα για την μάξωζη έστω κι' αν προσωπικά δεν τα καταφέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα αν δεν τα καταφέρεις Πηνελοπάκι μου..πολύ θα ήθελα να σε δω...
      του Ασώτου...του Ασώτου...όλα μελετημένα...λολ

      Διαγραφή
  22. Βιβή,έκλεισε,το μάτι μου στον καιρό,μην έρθει χιονιάς εκείνες τις μέρες και με αποκλείσει,όπως έγινε πέρυσι.
    Αρχίζω να ετοιμάζομαι χιχι..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή για δωράκι,ακόμη δεν ξέρω τι θα είναι,μήπως έχουμε τίποτα εδώ;Θα το αγοράσω,όταν έρθω,αλλά θα σας φτιάξω και μερικά βαλσαμάκια.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή επιτυχία Βιβή μου, να περάσετε υπέροχα!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου γλυκειά,σ' ευχαριστώ πολύ πολύ...
      πολλά φιλιά και σε σένα...-:))

      Διαγραφή
  25. Το έκανα όπως το λες αλλά δεν στελνόταν...θα ξαναπροσπαθήσω.που θα πάει στο χέρι του είναι;
    Ταξιδιάρικες σκέψεις λέγεται το μπλογκ μου. εγώ σ έχω πάντως στους αναγνώστες μου άρα μού έχεις κάνει παρακολούθηση για ξανακοίτα το.Καλή επιτυχία στο πάρτυ σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγγελάκι μου,έχεις δίκιο...εγώ μπερδεύτηκα με άλλο αγγελούδι...
      το μπλογκ σου το έχω υπό...παρακολουθηση...λολ
      μιά χαρά τα κατάφερες με το σχόλιο...δεν έγραψες σε άλλου σχόλιο...κι εγώ σου απαντώ στο δικό σου...
      ευχαριστώ για τις ευχές...-:))

      Διαγραφή
  26. μου αρεσει που τοκανα αναρτηση χτες εγω http://www.i-diadromi.com/2012/01/1-2012_15.html
    καλα δεν τοδες να μου πεις να το βγαλω;
    τεσπα
    ελπιζω να μπορω να ερθω γιατι οι μερες με αποκρια και προπαντως Κυριακες ολο εκδηλωσεις γινονται
    αντα καταφερω θα φερω και 2 φιλες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαιούλα μου σου έστειλα μέιλ για το στράβωμα και τα τρεχάματα που είχα...
      ακόμη και αυτό για το χώρο που σου έγραψα,άλλαξε τη τελευταία στιγμή...
      τέλος πάντων,τέλος καλό,όλα καλά...
      ελπίζω πραγματικά να σε δω και να σε γνωρίσω από κοντά...-:))

      Διαγραφή
  27. Μπράβο κορίτσια! Τα καταφέρατε!
    Έχω την εντύπωση ότι θα περάσετε κούκλα!!
    Εννοείται ότι θέλουμε και σχετική ανάρτηση, αλλά έχουμε καιρό ως τότε!
    Ωραίο κι αυτό με το ποδαρικό! Εγώ δεν έχω ιδέα! Ποιος να ήταν άραγε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. L μου,ναι τα καταφέραμε παρά τις αναποδιές...ελπίζω κι εγώ πως όλα θα πάνε καλά και θα περάσουμε υπέροχα...
      κρίμα που είσαι από τις μακρινές μας φίλες...
      για το ποδαρικό σου,πήγαινε στην τελευταία σου ανάρτηση του Δεκεμβρίου και κοίταξε ποιός σου έκανε σχόλιο πρώτος τη 1-1-2012...-:))

      Διαγραφή
  28. Εεεεε, δεν ξενερώνουμε ποτεεεεεεεεε!
    Εύγε εύγε!!!!!

    Καλή επιτυχία!

    Καλέ,δεν ξεσυντονίζομαι καλά, τα θέλω τα μαλλάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παπάκι,σιγά μη ξενερώσουμε...
      εμείς τί κάνουμε..???...μπρίκια κολλάμε ή τζιτζίκια πεταλώνουμε...???
      αααα...και ο σκοπός δεν είναι να συντονιστείς,αλλά να παραβρεθείς...τόσες δουλειές έχεις κάτω...δεν κατεβαίνεις να τις συντονίσεις και αυτές...???...-:))

      Διαγραφή
  29. Του Ασώτου πέφτει????αχαχαχχαχαχχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι Εφη...του Ασώτου...
      γιατί...???...εσύ τί πρόβλημα έχεις...???
      γιορτάζεις και έχεις κόσμο καλεσμένο στο σπίτι...???...ppppppp

      Διαγραφή
  30. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σιγά μην μείνει η xristin απόξω!
    Και θα έρθει και θα φέρει και δωράκι για την κλήρωση.
    Στο ένα χέρι θα κρατάω ένα σετ με κρέμα ημέρας,νύχτας και γαλάκτωμα για ντεμακιγιάζ της VICHY,και στο άλλο τα γλυκάκια μου.
    Τρίτο χέρι δεν έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίν μου,είσαι μία και "δηλωμένη " και χορηγός...
      δεν έχεις τρίτο χέρι ε...???...τρίτο μάτι...???
      ( το σετ να το κρατάς ψηλά μπαίνοντας και να το κραδαίνεις,για να σε γνωρίσω...λολ )

      Διαγραφή
  32. Καλό μου σπιρτόκουτο σου ξαναγράφω για κάι που συνέχεια ξεχνάω.Λοιπόν το μαγκάλι για το οποίο μας ρώτησες είναι μαντεμένιο και το φέραμε από ένα παλιό μας ταξίδι στη Γερμανία.Εκεί χρησιμοποιούν πολύ τα μαγκάλια σε κήπους και μπαλκόνια.Βρίσκεις σε πολλά σχέδια και μεγέθη.Εδώ δεν έχω βρει και έψαχνα για χρόνια...Πιθανόν να υπάρχουν κάπου ή να μπορείς να φτιάξεις κάτι απλό σε σιδερά....φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. http://www.meyers-muehle.de/images/meyers_muehle/gartencenter/Feuerplatz2.jp

    http://www.grill-online-shop.com/images/grill_large/2239714000/A.jpg

    http://www.brandenburg-berlin.de/blog/wp-content/gallery/bosseln_2012/feuer-im-garten.jpg

    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQpt_-7ppeEZAuMSc3S6N0hveQR7yu7lqZPt3FV8kmWi9gRFnAN

    Σου στέλνω ενδεικτικά και κάποιες διευθύνσεις ιντερνετικές για να ρίξεις μια ματιά.Γενικά αν γκουγκλάρεις στις εικόνες feuer im garten, θα βρεις πολλά ενδιαφέροντα σχέδια, από σίδερο ή πηλό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου,πραγματικά σε ευχαριστώ για τον κόπο σου...
      τα είδα και τα χάζευα...ναι...μπορεί κάνείς να κάνει παραγγελία σε σιδερά και να το φτιάξει...
      να είσαικαλά και πάλι σε ευχαριστώ πολύ...-:))

      Διαγραφή
  34. Καλή επιτυχία σπιρτόκουτό μου στη συνάντηση. Μακάρι να ήμουν εκεί αλλά είναι..κομματάκι δύσκολο απ το Βορρά στο Νότο.
    Μπράβο σου που όχι μόνο σκέφτηκες αλλά και υλοποίησες αυτή την ιδέα της blogoσυνάντησης. Θα περιμένω φωτορεπορτάζ

    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρεγγίνα μου,δεν μπορείς να φανταστείς πόσο θα ήθελα να μπορούσες να είσαι μαζί μας...να σε γνωρίσω από κοντά,όπως γνωριστήκατε με τη Χαρούλα...η οποία επίσης θα μας λείψει πολύ...
    φωτορεπορτάζ και όχι μόνο ανάμενε οπωσδήποτε...
    σε φιλώ φίλη μου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. και μία συγνώμη σε όλους όσους άργησα να απαντήσω στα σχόλιά τους,αλλά ήταν τόσα τα τρεχάματα που δεν προλάβαινα,όπως και το να κάνω τις συνηθισμένες μου επισκέψεις στα μπλογκς σας...
    τώρα που μπήκε το νερό στο αυλάκι,ξαναρχίζω το σουλατσάρισμα,αφού απάντησα στα σχόλιά σας...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή