τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Κυριακή 16 Μαΐου 2010

συνέχεια από το προηγούμενο...Decoupage 4 !!!



...το παιχνίδι συνεχίζεται..
αυτή τη φορά το βάζο με το νερατζάκι στολίστηκε με μοτίφ
από παλιό πετσετάκι...
Η τεχνική η ίδια , πολύ απλά ...κόλλα...δαντέλα...κόλλα.
Βέβαια την ώρα που έκοβα τα μοτίφ,είχα την αίσθηση οτι η γιαγιά Ιουλία με
λοξοκοίταγε λιγάκι που της έκοβα το πετσετάκι...
αλλά προκειμένου να χαραμίζονται στο μπαούλο,καλύτερα να ξαναζήσουν...

α...και μιά άλλη ιδέα,που προέκυψε κατά...λάθος !!!
Εχετε δεί εκείνα τα μικρά αμπράζ που πιάνουμε τις κουρτίνες και που έχουν μαγνητάκι...???
Την ώρα που άνοιξα το βάζο για να βάλω τις δαντέλες,πήγε και κόλλησε από μόνο του
το αμπράζ στο καπάκι...
το κοίταξα...με κοίταξε...μου άρεσε και το καθιέρωσα...
αντί για τα κλασσικά υφασμάτινα καρώ καπελάκια,τα αμπράζ με τα μαγνητάκια...
ή και σκέτα μαγνητάκια με λουλούδια κλπ.


ΤΙΠάκι:αν κάνετε οποιαδήποτε από αυτή τη τεχνική,μη ξεχάσετε να περάσετε
το σημείο με διάφανο βερνίκι μετά το στέγνωμα
της κόλλας...
Τα γλυκάκια τελειώνουν γρήγορα και τα βάζα θέλουν πλύσιμο...

νερατζάκι να τρατάρω...???
cium

10 σχόλια:

  1. Μου έβαλες μικρόβιο τώρα αύριο πάω να βρω κόλα!!
    Τα πετσετάκια της μαμάς τα βάζω σκεπασματάκια στα γλυκά του κουταλιού!!!
    Καλημερίζω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω δεν κατάλαβα τα περί μαγνήτη και αμπράζ,διότι δεν έχω εικόνα. Αν είναι αυτό το λουλούδι, στο καπάκι,μ αρέσει. Αλλωστε άμα κοιταχτήκατε...κατάλαβα
    Εσύ ξέρεις καλλίτερα! Σαν αποτέλεσμα, νοσταλγικό.
    Μπράβο Βιβάκι! Νερατζάκι δεν θα πάρω, κεράστηκα ήδη.
    Φιλάκια , καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σα να βλέπω τη γιαγιάκα σου να σε λοξοκοιτάει για τα πετσετάκια της....
    Το αποτέλεσμα όμως ελπίζω να την ικανοποίησε...
    Όμορφο, όμως θα ήθελα να το δώ με μεγαλύτερη ευκρίνεια, και το βάζο αλλά και τα αμπράς!!
    Σε φιλώ
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ! έρμη γιαγιά Ιουλία που έπλεκες στην εγγονή πετσετάκια για να σου τα ..πετσοκόψει! Βρε! γιατί το έκοψες το πετσετάκι; δεν σου έδειξε κανείς κάτι αντίγραφα πλαστικά που υπάρχουν; Άντε ..σε συχωρώ γιατί είναι ωραίο σαν ιδέα για τα γυάλινα μου με το γλυκό ( βέβαια πλαστικό!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mα εσύ δεν παίζεσαι χρυσό μου!!!
    Φέρε και νεραντζάκι για να ... ολοκληρωθεί ο θαυμασμός μου;-)
    Φιλούθκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλε τα πετσετακια πετσοκοψες? Αντε, συγχωρεμενη, το αποτελεσμα μετραει και αυτο ειναι πολυ ομορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ ΞΑΝΘΗ μου...
    κι αυτή πολύ ωραία ιδέα..σκουφάκια δαντελωτά..-:))

    @ ΧΑΡΟΥΛΑ μου...
    αυτό είναι..το λουλούδι έχει μαγνήτη και κολλάει στο μεταλικό καπάκι ..φιλιά και σε σένα..

    @ anthivolon...
    αμ εγώ δεν την είδα..??...τη γιαγιά...
    τώρα,θα προσπαθήσω να τραβήξω φωτο με περισσότερες λεπτομέρεις για να τα δεις..
    (αν θα τα καταφέρω δεν ξέρω,δεν φημίζομαι άλλωστε και για high tech frik..-:))

    @ αχτιδούλα μου...
    έχω τόσα πολλά...γιατί να τα τρώει το σκοτάδι στο μπαούλο..??...τα λυπόμουν έτσι κρυμένα και αχρησιμοποίητα ...
    όσο για τα πλαστικά που λές εσύ,καλή ιδέα για να γλυτώσεις τα ορίτζιναλ...φοβάμαι όμως πως απλά θα κολλήσουν στα μπουκάλια...δεν θα ενσωματωθούν όπως στο ντεκουπάζ...
    σμουατςςς αφού με συγχωρείς..-:))

    @ ΕΛΕΝΑ...
    εσύ άσε τα πετσετάκια,πάρε το νερατζάκι σου..και γρήγορα για διάβασμα..pp

    @ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ μου...
    σμουαααατςςς και σε σένα για τη συγχώρεση..-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. na rwtisw kati???an rxizw kai gw an to ftiaxnw ayto to pragma...les na me pareksigisoun???????maresei san idea..giati praktika mporei na mou parei kai 5 meres na to ftiaxwwwwwwww

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάκη μου..Μάκη μου..Μάκη μου..κάτι δεν κατάλαβες..δεν είπαμε να αρχίσεις να ΠΛΕΚΕΙΣ τη δαντέλα...να τη κολλήσεις είπαμε..
    ποιός θα σε παρεξηγήσει με το κολλημα..??
    και σιγά μη κάνεις 5 μέρες..
    βουρτσάκι..κόλλα..δαντέλα ή χαρτοπετσέτα..βουρτσάκι ..κόλλα..βερνίκι..
    ξεκίνα με ένα απλό ποτήρι ...το πολύ πολύ να το σπάσεις αν δεν σου αρέσει..
    ...και να εκτονωθείς κι όλας..
    φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή