τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Τρίτη 25 Μαΐου 2010

ένα λουλούδι για τη ΛΙΛΑ....



Ενα ( 1 ) χρόνο έκλεισε το blogόσπιτο της φίλης μου της

ΛΙΛΑΣ

και μαζί με τις ευχές μου της προσφέρω και αυτό το λουλούδι...
Δεν είναι από ανθοπωλείο,δεν είναι από photo search,
είναι από τη γλάστρα μου
και το πρώτο λουλούδι που μου έκανε η αγαπημένη μου μανώλια..
Δεν μπορώ να της το δώσω απ'ευθείας στα ΛΙΛΑ της,
της το αφήνω λοιπόν εδώ,να το πάρει...
( πού ξέρεις..??..μπορεί και να κουβαλήσει και κανένα κομματάκι
μπαβαρουά φράουλας να βολευτούμε κι εμείς..!!!! )

10 σχόλια:

  1. To παίρνω το λουλουδάκι και το βάζω πίσω από το αυτί!!! Μπαβαρουά δεν έχουμε, τελείωσε!!!
    Κερνάμε όμως καφέ στη βεράντα και μιλφέιγ με 2 είδη σοκολάτας, μαύρη και λευκή!!!!
    Ευχαριστώ αγάπη για το άνθος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άντε...επειδή είσαι εσύ..
    ( και το μιλφειγ με 2 είδη σοκολάτας που δεόντως θα εκτιμήσει ως γνωστον και ο καλός μου )

    σμουατςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφο λουλούδι!!!!
    Λιλάκι ... καλοφόρετο!!!
    Φιλιά και στις δυο σας:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΛΕΝΑ μου,εσείς πότε γιορτάζετε να κάνω τα κουμάντα μου..??
    φιλιά και σε σένα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζηλεύω!!! Τί αγάπες είναι αυτές!!! Κατά βάθος σας χαίρομαι κορίτσια να 'στε πάντα καλά και αγαπημένες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφο το λέλουδο!!!
    Καλημέρα Βιβίκα!!!
    (Α! και να σου πω! Ηρθε χθες το βράδυ η Αμεσος Δράση από Βόρεια Ελλάδα (...!!!!) οπότε θα τα πούμε....ελπίζω δηλαδή!
    Φιλούσκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι τέλειο λουλουδάκι!
    Μανώλια πρέπει οπωσδήποτε να αγοράσω
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. anthivolon μου,
    να είσαι καλά...σέυχαριστούμε..-:))


    Εφουλίνι μου.
    αντε ντε..περιμένουμε σήμα..
    φιλιά


    ΑστεροΜαράκι μου,
    να αγοράσεις..το άρωμα και η ομορφιά της είναι απίστευτα..
    φιλάκια και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο το λουλούδι σου! Μπράβο και σε σένα και στη Λίλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμεις Βιβάκο μου είμαστε χειμωνιάτικες, πιο συγκεκριμένα είμαστε του Νοεμβρίου !!! κανόνισε λοιπόν απο τώρα τι θα μας χαρίσεις!!!

    όνειρο η μανώλια, πολύ αρχοντικό λουλούδι!!!
    μπράβο που την αφιερωσες στην Λιλουκο μας, στην οποία οσονούπω καταφθάααααααανουμε !!!!!

    φιλακια πολλά και καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή