τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Χειροποίητα παιχνίδια γιά τα ΔΙΚΑ μας παιδιά...σε μιά ιδέα της GINGER...!!!


Αναδημοσιεύω από το μπλογκ της GINGER μας,την ιδέα που είχε και την οποία προσωπικά με μεγάλη χαρά υποδέχτηκα..
Για ρίξτε ματιά,βάλτε το μπαννεράκι στο βλογ σας για να το μάθουν όσο το δυνατόν περισσότεροι και πάμε να ξεκινήσουμε να " παίζουμε "...


Τα δικά μας παιδιά, θεωρώ πώς είναι εκείνα τα παιδιά που δεν μεγαλώνουν με την κλασσική οικογένεια να τα περιβάλλει με την αγάπη της.

Είναι τα παιδιά στα οποία οφείλουμε (όσοι το νιώθουν) ένα κομμάτι αγάπης και ζεστασιάς.

Είχα λοιπόν μιά ιδέα που άρχισε να στριφογυρίζει στο μυαλό μου από την πρώτη στιγμή που είδα με πόση αγάπη αγκαλιάσατε τις μασκωτίτσες μου και πόσο τις αγάπησαν τα παιδιά σας αφού ξέρω πιά με ακρίβεια, πως όσοι έχετε μικρά γύρω σας, στα χέρια τους κατέληξαν και πολύ τους άρεσαν.  Μερικά μαλιστα και παρεούλα τους στον ύπνο τις πήραν.

Ετσι, πριν λίγες μέρες "συνάντησα" την Ρένα ΜΑΣ, την Χριστοδούλου την εκ Θεσαλλονίκης ορμώμενη στο facebook και συζήτησα την ιδέα μου. 

Μου φάνηκε πως της άρεσε και η γνώμη της είναι σημαντική γιατί θα χρειαστούμε τη βοήθειά της που όπως όλοι καλά γνωρίζουμε, ποτέ δεν την αρνείται και ποτέ δεν κουράζεται γιά τέτοιες δραστηριότητες προσφοράς.

Λοιπόν η Ginger in Crafts θα ήθελε να σας προσκαλέσει να φτιάξετε όποιο παιχνιδάκι χειροποίητο μπορείτε ενώ η ίδια θα φτιάξει όσα περισσότερα μασκωτάκια μπορεί έτσι ώστε λίγο πρίν τα Αγια Χριστούγεννα με τη βοήθεια της Ρένας μας να μαζευτούν και να φτάσουν στα χέρια των παιδιών του χωριού ΣΟΣ Βορείου Ελλάδας


Ετσι όλοι θα νιώσουμε πιό έντονα τη χαρά των Χριστουγένων και τα παιδιά θα μας χαρίσουν ακόμα ένα χαμόγελο. 

Νομίζω πως η αγάπη τής προσφοράς και η αγάπη γιά τα παιδιά τού κόσμου μας θα σάς ωθήσουν να συμμετέχετε όσο περισσότερο μπορείτε.

Λοιπόν ώρα ν'αρχίσετε να προγραμματίζετε τις μικρές δημιουργίες σας και παρακαλώ τη Ρένα να μας οργανώσει έτσι όπως μοναδικά εκείνη γνωρίζει.

ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
όλα τα παιχνίδια θα πρέπει να βρίσκονται το αργότερο μέσα στην πρώτη βδομάδα του Δεκέμβρη στα χέρια της Ρένας <http://diaheiros.blogspot.gr/> γιά να προλάβει να οργανώσει την παράδοση στα παιδιά του χωριού SOS μέσα στις γιορτές.  Σας ευχαριστώ γιά την συμμετοχή σας!

10 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ καλή ιδέα...και σήμερα έκανα αναφορά στη Μαίρη για ένα υπέροχο βραχιόλι που μου έστειλε..
    Κρίμα να μην το ξέρω να το βάλω κι αυτό, ειδικά που έβαλα στην ανάρτηση και μια ιδέα που είχε η Αγριμιώ..που ας πούμε συγγενεύει με αυτή της Μαίρης..
    Θα το προωθήσω όμως με την πρώτη ευκαιρία..μπράβο της!!..και μπράβο σε όσους προσφέρουν την αγάπη τους...φυσικά μπράβο και σε σένα!!
    καλό μήνα..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου,
      σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση και την πόθεσή σου να το προωθήσεις...
      Ναι,τα κοσμήματα της Μαίρης είναι φανταστικά...
      φιλιά πολλά πολλά κοριτσάκι...-:))

      Διαγραφή
  2. Και βέβαια ειναι πολύ ομορφη ιδέα Βιβή μου..η ιδέα της φιλης μας της Τζίντζερ.... και θα είμαστε μεσα.. βεβαιως..βεβαιως.... το μπανερακι έχει ήδη μπει...να το μαθουνε και αλλες φιλες ...να κανουμε οτι μπορούμε... φιλακια κορίτσι μου.. να περνατε καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίνι μου,η φίλη μας η Τζίντζερ ,ως γνωστόν από ιδέες,αλλά και από εφαρμογές σκίζει...Γι'αυτό την αγαπάμε και την εμπιστευόμαστε...
      ( και για μερικά άλλα βέβαια,αλλά δεν της το λέμε...χε χε )
      φιλιά και σε σένα κοπέλα μου,να περνάς κι εσύ τέλεια...-:))

      Διαγραφή
  3. Βιβή καλημέρα και καλό μήνα,
    την προηγούμενη εβδομάδα έμαθα για αυτή την πράξη αγάπης και το μπανεράκι έχει ήδη μπει στο σπιτάκι μου και στις επόμενες μέρες θα γίνει σχετική αναφορά!!!
    φιλιά πολλά,όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε σημαντικά πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Μαράκι μου...
      Οπως το είπες,όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τα πάντα...Είμαστε bloggers και η δυναμική μας είναι μεγάλη,να μη το ξεχνάμε...Σε ευχαριστώ κι εγώ που φιλοξενείς το μπαννεράκι και προωθείς την ιδέα...-:))

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετική η ιδέα της Ginger μας!
    Εβαλα ήδη το μπανεράκι στο blog μας!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο αγαπημένο μου ξανθό συνμέλος Ελενα...
      Ολα τα προλαβαίνεις ( να σε δω από μια μεριά την άλλη βδομάδα να σε καμαρώσω ),τίποτα δεν σου ξεφεύγει...
      Κι εγώ το έβαλα εκτός από εδώ και στο σάιτ του σταθμού...Και μόλις αρχίσουν κανονικά οι εκπομπές,θα αρχίσουμε να το προωθούμε συνέχεια...
      Φιλιά μωρό μου,καλό ΣΚ και σε σένα...-:))

      Διαγραφή
  5. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ, ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ Ή ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ! Όμορφες ιδέες και για τα δικά σας βαφτίσια, στην Ιερά Μονή της Παναγίας Κερνίτσας - Χειροποίητες δημιουργίες για βάπτιση: http://church-taxiarchon-kernitsas.blogspot.gr/2013/08/blog-post_7.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή