τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Διπλή γιορτή...διπλό το κέρασμα: Σπιτική Λεμονάδα και Κέικ με ολόχρυση κρέμα λεμονιού...!!!

Κάθε χρόνο την ίδια μέρα,το ίδιο συγκλονιστικό γεγονός επαναλαμβάνεται...

Γενέθλια και γιορτή εξακολουθούν να " συμβαίνουν " ταυτόχρονα...

Μάλιστα,γιορτάζω...γιορτάζω και το φωνάζωωωωω...!!!

Τέρμα τα άσματα,πάμε στα κεράσματα για να μη λέτε πως κάνω την πάπια...

Ζέστη του σκασμού σήμερα και για να σας φτιάξω περισσότερο,αύριο θα είναι μεγαλύτερη...
Τί καλύτερο και πιό δροσερό από μία παγωμένη λεμονάδα...!!!
Την οποία έχουμε φροντίσει να έχουμε φτιάξει με τα χεράκια μας,όταν μερικοί καλοί άνθρωποι μας φέρνουν τα λεμόνια με τη σέσουλα...
Είναι εύκολη - δεν θέλει βρασίματα - και είναι πάντα διαθέσιμη στον καταψύκτη και τις 4 εποχές...

Πάμε να δούμε τί χρειαζόμαστε και πώς γίνεται:

ΥΛΙΚΑ

-  το χυμό από λεμόνια οπωσδήποτε ακέρωτα και βιολογικά
- ζάχαρη
- το ξύσμα από τα λεμόνια
( δεν γράφω ποσότητες,αλλά να ξέρετε πως για 1 ποτήρι του νερού χυμό η αναλογία της ζάχαρης είναι 1,5 ποτήρι...
Δηλαδή 1 ποτήρι χυμό / 1,5 ποτήρι ζάχαρη
- ένα κομμάτι τουλπάνι ή τούλι πυκνό

...και το φτιάχνουμε:

Πλένουμε τα λεμόνια,τα σκουπίζουμε, ξύνουμε ελαφρά με το ειδικό εργαλείο κρατώντας το ξύσμα - και τα στίβουμε να πάρουμε τον χυμό τους...
Σε μπωλ - εγώ χρησιμοποίησα μεγάλη κατσαρόλα γιατί η ποσότητα ήταν μεγάλη - βάζουμε τον χυμό και τη ζάχαρη και ανακατεύουμε με τον αυγοδάρτη  αρκετή ώρα,μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη...
Προσθέτουμε το ξύσμα των λεμονιών,ανακατεύουμε πάλι και τα αφήνουμε στην ησυχία τους για περίπου μισή ώρα,έτσι ώστε το ξύσμα να απελευθερώσει όσο το δυνατόν περισσότερο από τα έλαια και το άρωμά του...

Τώρα πάμε να γυμναστούμε...
Δεν έχετε ακούσει που λένε οτι το λεμόνι αδυνατίζει...???
Αρχίζουμε να σουρώνουμε το μείγμα μας περνώντας το από το τουλπάνι και στραγγίζοντάς το πολύ πολύ καλά...
( στο τουλπάνι μας θα έχουμε πλέον ένα πηχτό πολτό...Βάζουμε στο σουρωμένο μείγμα μια μικρή ποσότητα από αυτόν,για να έχουμε και μία γεύση από το ξύσμα...
Τον υπόλοιπο μην ετοιμαστείτε να τον σουτάρετε,κρατήστε τον σε σακουλάκια κουζίνας στον καταψύκτη...Ιδανικό για προσθήκη σε γλυκά ή γλυκές σάλτσες,θα με θυμηθείτε...

Μπορείτε να απολαύσετε επί τόπου ένα παγωμένο ποτήρι
σπιτικής λεμονάδας,για να δείτε και τί φτιάξατε...
Προτείνω ανεπιφύλακτα αντί για νερό στην αραίωση,να χρησιμοποιήσετε ανθρακούχο νερό ή σόδα...
Δεν έχει καμία σχέση η γεύση του με αυτή του απλού παγωμένου νερού...

Φυλάξτε τη συμπυκνωμένη λεμονάδα στον καταψύκτη,όπου μπορείτε να τη διατηρήσετε όλο τον χρόνο...

Συμβουλή: χρησιμοποιήστε πλαστικό μπουκάλι από εμφιαλωμένο νερό,γιατί όταν θα θέλετε να σερβίρετε,ο παγωμένος χυμός δεν κατεβαίνει εύκολα,οπότε στο  γυάλινο μπουκάλι θα πρέπει να περιμένετε να ξεπαγώσει κάπως για να τρέξει,οπότε έχουμε απόψυξη και μετά πάλι ψύξη,κάτι που δεν είναι σωστό...
Αντίθετα - αν και δεν συμπαθώ τα πλαστικά και σπανίως τα χρησιμοποιώ - αυτή είναι μία από τις περιπτώσεις που είναι απαραίτητη η χρήση...

Ως εδώ καλά,Χρόνια μου Πολλά για τη γιορτή μου,να με χαίρεστε,πάμε τώρα να με ξαναχαρείτε για τα γενέθλια και να σας κεράσω και το γλυκό...

Gateau a la creme de cirton
που λένε και στο χωριό μου,δηλαδή  
γλυκό με κρέμα λεμονιού,ασορτί με τη λεμονάδα,κάνουν έναν τέλειο συνδυασμό...

Τη συνταγή μπορείτε να τη δείτε ΕΔΩ,αφού αρχικά δημιουργήθηκε για να συμμετάσχει στην πρόσκληση - πρόκληση για την εορτή του Αγίου Πατρικίου ( κάτι πράσσινο δηλαδή ) του πολύ καλού μαγειρικού blog " Very Good Recipes " και έκτοτε έγινε από τα αγαπημένα μας γλυκά...

Τάδε έφη και κέρασε η εορταζόμενη και του χρόνου της Αγίας Παρασκευής ,μεγάλη η χάρη της,τα ξαναλέμε και ξανακερνάμε εις διπλούν...

lion gif photo: Lion Löwe leo animated alphabet gif O-1.gif

42 σχόλια:

  1. Xρόνια Πολλά για τη γιορτή σου και ότι επιθυμείς.
    Ευχαριστούμε για το δροσιστικό κέρασμά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου,
      εγώ ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου....-:))

      Διαγραφή
  2. αααααααααααα χαίρομαι πολύ που ήρθα νωρίς..για να κεραστώ μην τυχόν και τελειώσουν η λεμονάδα και το γλυκό..χιχι..Βιβή μου...που παρεπιτόντως οτι έχει λεμόνι μέσα είμαι..χιχι...να σου ευχηθώ καρδια μου να τα εκατοστήσεις να γινεις γριούλα με ασπρα μαλια.. και να εχεις χρονια πολλα και γεματα υγεία..πολύχρονη να είσαι κορίτσι μου...να σε χαιρονται όσοι σε λατρευουνε(ΛΥΚΟς) χι.χι. και παιδια..και να σε χαιρόμαστε και εμείς... εχεις την αγάπη μου τα φιλια μου και μια μεγαλη αγκαλιά...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίνι μου,
      βλέπω σ'αρέσουν κι εσένα τα...ξινά ε...???...λολ
      Να είσαι καλά αγάπη μου ,σε ευχαριστώ πολύ πολύ...
      ( για γριούλα το βλέπω,για άσπρα μαλλιά δεν...Ας είναι καλά η colleston )
      Φιλιά κοριτσάρα μου...-:))

      Διαγραφή
  3. Βιβίκα μου γλυκειά να ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ & ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ!!!
    Φιλάκια πολλά, ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ (ολα διπλά τα γιορτάζετε σ αυτή την οικογένεια!χαχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρουλίτα μου όμορφη,
      πολύ πολύ σε ευχαριστώ...!!!
      Οσο για τα διπλά,η αλήθεια είναι οτι μία έφεση στο ομαδικό την έχουμε σε αυτή την οικογένεια...λολ

      Φιλιά μωρό μου...-:))

      Διαγραφή
  4. !ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ....ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδουλίνι μου,
      ευχαριστώ σε πολύ πολύ...Να είσαι καλά μικρή μου...
      φιλιά πολλά πολλά...-:))

      Διαγραφή
  5. χρόνια πολλά και καλά πάντα με υγεία!Το γλυκο λεμονιού φαίνεται εξαιρετικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου,
      σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές...
      ( τώρα για το γλυκό,αν κρίνω από το οτι η κολόνα του σπιτιού του το πήγαινε αμάσητο κάτω,μάλλον κάτι καλό βγήκε...λολ )
      φιλιά πολλά κοπέλα μου...-:))

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά! Τα καλύτερα πάντα σου εύχομαι, λιονταρίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Koueen-άκι μου,
      σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι...
      Πολλά φιλιά σου στέλνω...-:))

      Διαγραφή
  7. Κοριτσακι μου χρονια σου πολλα ....πολυχρονη για την γιορτη σου & χιλιοχρονη για τα γεννεθλια σου , παντα με υγεια και ευτυχια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετάκι μου γλυκό,
      σε ευχαριστώ πολύ πολύ,να είσαι καλά και εσύ και το κουκλί σου...
      Φιλιά πολλά πολλά και...μη ξεχνιέσαι ε...???...έχουμε μαλλιά να ξάνουμε...λολ

      Διαγραφή
  8. Κοριτσακι μου χρονια σου πολλα ....πολυχρονη για την γιορτη σου & χιλιοχρονη για τα γεννεθλια σου , παντα με υγεια και ευτυχια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμ το τραβάει ο οργανισμός σου να σου ξαναπώ να μη ξεχνιέσαι...:pppp

      Διαγραφή
  9. Εδώ ήρθα για τα υπέροχα κεράσματα!!!!!!!!!
    Χρόνια πολλά και πάλι :)
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζωρτζίνο μου,
      πολλά πολλά φιλιά και από μένα και ευχαριστίες από καρδιάς...
      ( επίσης,για να μιλήσουμε εμείς στο τηλέφωνο για να σου κλέισω ένα ραντεβού...στον αέρα...)...-:))

      Διαγραφή
  10. Mα τι μεγαλεία, τι δπλά κεράσματα, τι ομορφιές βλέπω!!
    Χιλιόχρονη Βιβίκα μου, διπλοχιλιόχρονη μάλλον, να σε χαιρόμαστε όλοι εμείς που σ' αγαπάμε!
    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να κάνω αγαπητό ξανθό συνμέλος Ελενα,που σε αυτό τον οίκο δεν προλαβαίνουμε από τα damble...
      Φιλιά ομορφιά μου και σε ευχαριστώ πολύ πολύ και πάντα από καρδιάς...-:))

      Διαγραφή
  11. Να ζήσεις γερή κι ευτυχισμένη πολλά πολλά χρόνια Βιβουλίνι μου!!!
    Με υγεία και χαρά να περάσεις και τα εκατό σου χρόνια!
    (Υπέργηρη να κάνεις εκπομπές σπιρτόζικες και να κρατάς το ντέφι!)
    Τα κεράσματά σου πολύ ωραία και δροσερά μπουμπούκα μου!

    Φιλάκια πολλά πολλά πολλά, να σε χαιρόμαστε μωρό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρουλίνι μου γλυκό,σαν τις ευχές σου,
      σε ευχαριστώ πολύ πολύ...
      ( τί να λέω μαρή υπέργηρη στα μικρόφωνα που θα μου φεύγουν οι μασέλες...???
      αλλά το ντέφι θα το κρατάω...ααα...όλα κι όλα... )
      Φιλιά αγάπη μου,φιλιά πολλά πολλά και από εμένα....-:))

      Διαγραφή
  12. καποια γιορταζει σημερα του αγιου σπιρτοβιβοκοσμου να σε χαιρονται οσοι σε λατρευον κοριτσι και μαζι τους και εμεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλιζάκι μου,
      ευχαριστώ σε πολύ πολύ κοριτσάκι μου...
      Να είσαι καλά,φιλιά πολλά πολλά από τον...Σπιρτόκοσμο...-:))

      Διαγραφή
  13. Νά' σαι πάντα γερή , δυνατή και δημιουργική!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα μου,
      ευχαριστώ πολύ πολύ...Να είσαι καλά κοριτσάκι...
      φιλιά πολλά πολλά...-:))

      Διαγραφή
  14. Να σε χαιρόμαστε, καλέ!!!
    Υγιής, χαρούμενη και περιτριγυρισμένη από πολλή-πολλή αγάπη!!!
    ό,τι λαχταράει η ψυχούλα σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. syros2js μου,
      φιλιά πολλά πολλά και από μένα και ευχαριστίες άλλες τόσες για τις ευχές...
      Να είσαι καλά...-:))

      Διαγραφή
  15. Χρόνια σου πολλά Βιβίκα μας, να είσαι πάντα γερή και δυνατή!!! Η λεμοναδίτσα σου μας δρόσισε μέσ΄το κατακαλόκαιρο και το λεμονογλυκό σου μας έδωσε την γλύκα που είχαμε όλοι ανάγκη!!
    Και του χρόνου με υγεία!!!
    Το λιονταράκι μόνο δεν μας είπες.....πολύ παχουλό βρε παιδάκι μου και κρύβει από το λεπτό νούμερο που είναι πίσω του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπέττυ,πέθανα στο γέλιο λέμε...
      Δεν είχα καταλάβει οτι ήταν νούμερο,νόμιζα οτι ήταν γράμμα...Ασχετο μεν,αλλά αυτό βρήκα...
      Τώρα που το λες βέβαια,αν το είχα καταλάβει,θα το τάιζα περισσότερο να τα κρύψει όλα...αχαχαχαχαχαχαχαχαχα...
      Φιλιά πολλά πολλά κοπελάρα μου και ευχαριστίες πολλές πολλές για τις ευχές σου...-:))

      Διαγραφή
  16. Να σε χαιρόμαστε !!!!!!!!!!!! να είσαι πάντα καλά !!!!!διπλή γιορτή, τριπλο γλυκό, καλέ τι λαααρτζ(!!!) τύπος είσαι εσύ ???
    χιχιιχιχ !!!! σε ευχαριστούμε Βιβίκα για όλα !!!! φιλια πολλά και του χρόνου να είμαστε καλά.

    καλές βουτιές !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου αγαπημένο,
      να είσαι καλά κοριτσάρα μου όμορφη...Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και εσένα και όλες τις λοιπές ( συν - όρνιθες ) για τη φιλία,τη παρέα και την αγάπη σας...
      Επίσης να διευκρινήσω οτι το κέρασμα είναι διπλό...Το τρίτο πού το είδες...???
      Αλλά βέβαια,το νου μας τον έχουμε στα τιγρέ...;ppp
      Φιλιά πολλά πολλά πολλά και...τιγρέ...-:)))

      Διαγραφή
  17. Βιβίκα μου, χρόνια σου πολλά, να είσαι πάντα ευτυχισμένη, πολύχρονη !!!!!ωωωω και τι ωραία κεράσματα, σε ευχαριστούμε πολύ!Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια πολλά πολλά και από μένα Ελενάκι μου γλυκό...
      Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάρα μου,να είσαι καλά...
      Σε φιλώ και σ'αγαπώ...-:))

      Διαγραφή
  18. Πάντα με υγεία, πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη! Να΄σαι καλά, Βιβίκα! Να χαίρεσαι και τα γενέθλιά σου και τη γιορτή σου! Και να σε χαίρονται όλοι όσοι σε αγαπούν! Οσο για τα κερασματα, παίρνω απ'όλα!!!!!Ευχαριστώωωωω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου,
      σε ευχαριστώ πολύ πολύ και από καρδιάς...
      Να είσαι καλά,εγώ σε ευχαριστώ για τις ευχές...-:))

      Διαγραφή
  19. Πολύχρονη και ευτυχισμένη, Βιβίκα! Μας δρόσισες με την λεμονάδα σου! Γλυκαθήκαμε με το ωραίο σου gateau, πλήρες το κέρασμα για τα γενέθλιά σου!! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνάκι μου,
      ευχαριστώ πολύ κοριτσάρα μου...Να είσαι καλά...
      Φιλιά πολλά πολλά μωρό μου...-:))

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα με υγεία!!
    Τα καλύτερα μας κέρασες..φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου,
      πολλές πολλές ευχαριστίες..Να είσαι καλά...
      Φιλιά πολλά και από μένα...-:))

      Διαγραφή
  21. Διπλή γιορτή και διπλό κέρασμα; Να είσαι καλά να μας κερνάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου γλυκειά,,
      ευχαριστίες πολλές και από καρδιάς...
      Να είμαστε όλοι καλά να...κερνιόμαστε και να...χαιρόμαστε...λολ
      Φιλιά κοριτσάκι μου πολλά...-:))

      Διαγραφή