τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Salon de Beaute'...!!!!


Ας αρχίσουμε με τα βασικά...
Τί μπορεί να κάνει κανείς με ένα αγγούρι...???
Από χωριάτικη μέχρι τζατζίκι θα μου πείτε...
Σωστά...!!!

Εγώ θα εμπλουτίσω τις ακαδημαικές σας γνώσεις μπαίνοντας σφήνα στο " μέχρι "...

BEAUTE' αγάπες μου...!!!
Και μη μου πείτε πως δεν έχετε ακούσει για τις απίστευτες ιδιότητες του αγγουριού,θα συλληφθείτε φάουλ...
( ο ποδοσφαιρικός όρος τίθεται καθ'οσον το βλογ αυτό 
παρακολουθείται και από ανδρικό πληθυσμό,
ο οποίος δήθεν μου και τάχα μου αδιαφορεί παντελώς για συμβουλές ομορφιάς και νεότητος,αλλά το μάτι γαρίδα
κάθε φορά που γίνεται λόγος )...

  Αυτά...!!!!



Τί...???
Θέλετε κι άλλα ε...???
Εμ βέβαια μανδάμ ,θα μου πείτε,μας πετάς το γλυκό 
- ή μάλλον το αγγούρι -
στη μούρη και μετά κάνεις τη πάπια...
Αντε και το έχουμε το αγγουράκι,το καθαρό,το βιολογικό,το αράντιστο...
Τί το κάνουμε...???

Από μένα εδώ,δεν θα πάρετε λέξη,καθ'όσον τα μυστικά του άλλου εγώ τα φυλάω επτασφράγιστα...
Οπως επτασφράγιστα τα φυλάγανε χρόνια πριν κάτι Θηλυκά
- μάλιστα,με το Θ κεφαλαίο -
από τη Πόλη έως τη Σμύρνη και τ'Αιβαλί ...
Με εκείνα τα τερτίπια και τις πομάδες που ξεσήκωναν
όποιο αρσενικό περνούσε σε απόσταση βολής...



Μυστικά,που μόνο μιά
θα μπορούσε να μου δώσει...
Τη βρήκα - ή μάλλον μου τη συστήσανε ,
να ναι καλά η Τζιντζερ -
και μπούρου μπούρου της έψησα το τζιέρι- κυριολεκτικά -
να αρχίσει να μας τα αποκαλύπτει...
Συνταγές απλές,αλλά αποτελεσματικές,
με τρόπο μοναδικό δοσμένες
- κάθε συνταγή και μιά ιστορία -

Κάπου έπρεπε να στεγάσουμε τη συνεργασία μας με την 
στο δρόμο θα την είχαμε με τα μπουκαλάκια και τα πον πον της...???
Από σήμερα λοιπόν κυρίες - και κύριοι -
SALON  BEAUTE'...
Να αποκαλύπτει μυστικά,να δίνει συνταγές ομορφιάς και νεότητας με υλικά από τη φύση
 και να απαντάει στις δικές σας απορίες,ερωτήσεις και σχόλια...

Μετά το SpIrto  Cafe' τώρα και
 SpIrto  Salon de  Beaute'...!!!

Από σήμερα και κάθε ημέρα και νύχτα στο

Και μετά μουσικής παρακαλώ...!!!






10 σχόλια:

  1. Μ' αρέσει που ξεκινάς με τα βασικά χα χα χααα!
    Η Μαιρούλα θα αποκαλύψει τα μυστικά της??
    Μα αυτό αγάπη μου δεν το χάνω με τίποτε λέμε, καθημερινά θα περνάω για μποτέ!!
    Τρέχω να επισκεφτώ το σαλόνι της Μαίρης!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακόμη κι εγώ που δεν τρέχω πίσω από τα μυστικά ομορφιάς, έχω την περιέργεια να δω τι γίνεται. Πως θα γίνω ακαταμάχητη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φέρτε μου μυστικά ομορφιάς να γίνω μια θεά, να καταπλήξω τα πλήθη... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχαχαχαχαχα!!! Ωραία παρουσίαση, ευχαριστώ!
    Τα ψημένα τζιέρια μου τα κρατάς για μεζεδάκι, είπαμε ότι δεν πετάμε τίποτα!
    Οι απλές συνταγές ομορφιάς και όχι μόνο, είναι στη διάθεσή σας! Πάμε μαζί βήμα βήμα να γίνουμε τα απόλυτα θηλυκά!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα καλλυντικά από τας Γερμανίας δεν μου κάμνουν τίποτα.
    Εχω πανάδες τζιέρι μου και αναμένω τας πομάδας!!!!
    Αν δεν γίνω ....Θεά θα σκάσω!!
    Φιλάκια στις όμορφες και παινεμένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χι..χι.. θα γίνουμε θεές αγάπες μου...η κουζίνα στα μούτρα μας...μια επίσκεψη στο σαλον ντε μποτέ καθε μερα και θα γίνουμε...φράπες....χι..χι.. δεν ξερετε τι ειναι φράπα;;; ουτε εγώ παντως πρέπει να ειναι κατι αφράτο..αλλα σίγουρα θα ξέρει η Σουλτάνα... για ρωτήστε τη..!!!!
    φιλακια και στις τρείς..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία ιδέα το σαλόν ντε μποτε να μαθαίνουμε τα μυστικά της ομορφιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία παρουσίαση Βιβή μου.θα γίνουμε θεές;Α!πρέπει να κάνω καθημερινές επισκέψεις τότε!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαιρομαι που θα γινω θεα!!
    να σου πω κατι ασχετο;;δεν εχεις αλλαξει μουσικη μετα τις γιορτες.ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ!!!
    ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια !!!!! Οτι χρειαζόμουν μια ενυδάτωση!!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή