τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2010

καταναλώνω....άρα δικαιούμαι !!!

Τί δικαιώματα έχουμε ως καταναλωτές και τί πρέπει να κάνουμε για να προστατέψουμε τη τσέπη μας σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προιόντος...???

Στο σύνολο των 27 κρατών μελών της ΕΕ, η Ελλάδα βρίσκεται δύο θέσεις πριν το τέλος (25η θέση), ως προς το κατά πόσο θεωρούν οι καταναλωτές ότι οι επιχειρήσεις σέβονται τα δικαιώματά τους! Ωστόσο, παρότι δηλώνουμε από τους πιο δυσαρεστημένους καταναλωτές στην Ευρώπη, είμαστε και οι λιγότερο δραστήριοι σε σχέση με αυτό, αφού καταλαμβάνουμε την πρώτη θέση στο ποσοστό των καταναλωτών που ενώ εκφράζουν δυσαρέσκεια, δεν προχωρούν σε καμία περαιτέρω ενέργεια (72%)!

Ως προς το λόγο για τον οποίο αποφεύγουν να κάνουν παράπονα οι Ελληνες, παρότι δυσαρεστούνται, είναι πολύ απλά, γιατί το θεωρούν… άσκοπο (και δεν έχουν και άδικο), αφού οι πιθανότητες να βρουν το δίκιο τους είναι ελάχιστες έως μηδαμινές.

Αγορά ελαττωματικού προιόντος
Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει
προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς
χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που
ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος,
αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε
λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση».
Αποτέλεσμα;
Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να...
ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ' όρου ζωής.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002
εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα
δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί
να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και
προστατέψτε την τσέπη σας!

1) Πότε ένα προιόν θεωρείται " ελαττωματικό ...?? "
«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν
έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν
αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε
συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε
καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες
θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί
στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό».

2) Σε ποιόν πρέπει να απευθυνθώ αν το προιόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό...??
Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα
του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή
γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα
αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το
ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας.

Αν για παράδειγμα αγοράσατε από τον Κωτσόβολο μία τηλεόραση Sony, αυτός που
ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Κωτσόβολος, και όχι η
Sony. ?ρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Κωτσόβολο, αν αυτοί σας
παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την
εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος
είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την
ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού.

3) Αν το προιόν έχει εγγύηση,σε ποιόν πρέπει να απευθυνθώ...??
Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony,
η delonghi, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας
παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο
κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του
κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής
προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων
που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν.

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε
από τον Κωτσόβολο.. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε
λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την
τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα.
Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον
πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει
μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο
εξασφαλισμένους.. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να
διορθώσει το ελάττωμα! ?ρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της
εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην
αντιπροσωπεία της Sony.
Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως!!!

4) Τί δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προιόν...??
Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα:
Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του
πράγματος με άλλο
Β. Να μειώσει το τίμημα
Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση

Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον
Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει
το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να
σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου.

Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε
θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη
δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που
καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση.

Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε
μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση.
Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση»
και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα.

5) Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα..??
Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει
προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει
πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια!

Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες
προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες.
Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες
για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ.. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι
τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο
χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε.

Τηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες:
Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443 210 3632443
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520
Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444
210 3304444 &
2310 257776
2310 257776

Οπως βλέπετε,υπάρχουν τρόποι να προστατευθούμε...
αρκεί να έχουμε και την θέληση!!!
Ο ωχαδερφισμός και η αίσθηση πως τίποτα δεν πρόκειται να γίνει,δεν αποτελούν δικαιολογίες.
Αλλωστε,αυτό το σύνδρομο,αποτελεί και έναν από τους κύριους λόγους που φτάσαμε ως εδώ...
Η ανοχή και η νοοτροπία πως εγώ δεν μπορώ να αλλάξω τον κόσμο,το βόλεμα του "δεν βαριέσαι"και του " έλα μωρέ,τί έγινε "...
Εγινε...και έγιναν πολλά που γύρισαν μπούμεραγκ στη πλάτη μας.
Ο κόσμος αλλάζει,όταν αλλάζει η νοοτροπία του.
Ο κόσμος αλλάζει όταν δεν ανέχεται να τον κοροιδεύουν,να κερδοσκοπούν εις βάρος του , να χειροκροτεί και να επιβραβεύει αυτούς που τον κοροιδεύουν...
είτε με τα χρήματά του,είτε με τη ψήφο του.
Ο κόσμος αλλάζει,όταν εμείς αποφασίσουμε να αλλάξουμε τους εαυτούς μας...

...να έχετε μία τέλεια Κυριακή...και να προσέχετε...
fikir



Γιά το Kallinaki,που αντιμετώπισε πρόβλημα και
για να διευκολύνω,παραθέτω πιό κάτω αίτηση από την ΕΚΠΟΙΖΩ σχετικά με το πρόβλημα ...

ΑΙΤΗΣΗ
( ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ )

ΤΟΥ/ΤΗΣ

Ονοματεπώνυμο……………………………………………………………….………….
Οδός…………………….………Αριθ…...Πόλη……………………………........………
Τηλέφωνο……………………………./.………………………………….………………
Φαξ…………………….…….e-mail……………………………………………………..

ΠΡΟΣ

Επωνυμία Προμηθευτή/Εταιρίας………………………………..………………………..
Οδός……………………………………Αριθ……Πόλη………………………………...
Τηλέφωνο……………………………..……….......Φαξ……………………...…….……
e-mail……………………………………………………………………………………..

Κοινοποίηση: 1.Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας - Γενική
Γραμματεία Καταναλωτή fax. 2103842642
2. Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. fax. 2103300591 & mail. info@ekpizo.gr

Ιστορικό Καταγγελίας
…………………………………………………………….………………………………. ..…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………
Για τους λόγους αυτούς,

Ζητώ

1. την επισκευή ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος ή/και
2. τη μείωση του τιμήματος ή/και
3. υπαναχώρηση από τη μεταξύ μας σύμβαση (επιστροφή των χρημάτων και ταυτόχρονη παράδοση του προϊόντος).

αναμένω έγγραφη απάντηση στο αίτημα μου ως προς την επίλυση του θέματος και επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.
Ημερ/νια…..
Με τιμή

Ο/Η αιτών



24 σχόλια:

  1. Χρήσιμες οι πληροφορίες που μας έδωσες Βιβή μου!!! Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια η ανάρτηση σου και πολύ χρήσιμη.Έχω προσωπική εμπειρία με το Κωτσόβολο και μια τηλεόραση 2οοο ευρώ....αν δεν είχα την έμπνευση να πάρω τηλέφωνο των Καταναλ. θα είχαμε χάσει άδικα τόσα χρήματα, να είναικαλά μου έμαθαν τα δικαιώματα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι αν ο καθένας γνώριζε τα δικαιώματά του και τα εξασκούσε θα μπορούσαν να αλλάξουν μερικά πράγματα.
    Ευχαριστούμε για τον κόπο που έκανες να μας ενημερώσεις για αυτά τα δικαιώματά μας Βιβή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Μπέττυ μου,
    όσο μπορούμε,προστατεύουμε ο ένας τον άλλο...
    φιλιά και σε σένα..-:))


    @ Αχτιδούλα μου,
    κι εγώ είχα παρόμοια περίπτωση πριν 6 χρόνια με την Ηλεκτρονική...δεν τους χαρίστηκα όπως καταλαβαίνεις και βρήκα το δίκιο μου,έστω και με φωνές...
    καλό βράδυ να έχεις...-:))


    @ sunbeam μου,
    αν ο καθένας εξασκούσε τα δικαιώματά του,δεν θα είχαμε φτάσει ως εδώ...
    και κυρίως το δικαίωμα να μην γίνεται το κορόιδο και το θύμα σε επιτείδιους...
    γι αυτό και τα τηλ. από κάτω,για να ξέρει κανείς που να απευθυνθεί...

    καλό βράδυ σου εύχομαι...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΑ ΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xρησιμα ολα αυτα που αναφερεις. Μακαρι να τα γνωριζαν ολοι,τοτε πολλα πραγματα στο θεμα αγορας προιοντων θα λειτουργουσαν καλυτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βιβούυυυυυυυυ πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που μας έδωσες.
    Μερσίιιιιιιιιιιιι
    Μάκιαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερούδια !!!!!!

    ευχαριστούμε πολύ για το πόστ, το τύπωσα ήδη και το έβαλα στην τσάντα μου, κάποια στιγμή είμαι σίγουρη ότι θα μου χρειαστεί !!!!!!!

    φιλια πολλά Βιβάκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο δίκιο έχεις.. Αντιλαμβάνομαι πόσο τρομερό είναι αυτό που συμβαίνει! Και κανείς, μα κανείς μας, δεν θέλει να το παραδεχτεί..! καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. SKROYTZAKOS μου,
    1000 χαμόγελα για ξεκίνημα..
    καλή εβδομάδα και σε σένα...-:))


    @ Δημιουργία μου,
    το θέμα δεν είναι μόνο να τα γνωρίζουμε τα διακιώματα...ο σκοπός είναι να τα απαιτούμε κι όλας...
    καλή σου εβδομάδα...-:))


    @ ΑστεροΜαράκι μου,
    μουαααακια και σε σένα και καλή εβδομάδα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ ΒΟΥ μου,
    κράτα το στη τσάντα κι άμα βρείς τα σκούρα,βάλε φωνή..έχω πείρα πιά...
    σμουυυυαααατςςςςς και καλή εβδομάδα...-:))


    @ JOHN μου,
    όπως τα λες είναι...
    καλή εβδομάδα και σε σένα...
    και καλώς ήρθες...-:))


    @ ΜΠΙΡΜΠΙΛΑ μου,
    το θεώρησα πραγματικά χρήσιμο...
    σ'ευχαριστώ...
    καλή εβδομάδα να έχεις...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολυ χρησιμα αυτα και εγω εχω αρχισει και χεζω αμα δω αισχοκερδεια κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ χρήσιμη η ανάρτηση σου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kαλημέρα Βιβή!
    Καλά πολύ κατατοπιστική η ανάρτησή σου!
    Την έβαλα στα αγαπημένα..σε ποιόν δέν εχει συμβεί?
    Έκανες την "δύσκολη δουλειά" ..να μπείς στη διαδικασία να μας ενημερώσεις αναλυτικά!
    Περιμένουμε να μας καλέσεις για την σαλατούλα-καφεδάκι !
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Skoulikiτσα μου,
    αν δεν μιλήσουμε εκτός του οτι αισχροκερδούν,μας περνάνε και για κάφρους...
    καλημέρες...-:))


    @ Big mama μου,
    να είσαι καλά γλυκειά μου...
    καλή εβδομάδα και σε σένα...-:))


    @ Evaκι μου,
    την έχω πάθει και δεν το ανέχομαι...
    το " ασμπέτε " με ταμπούλοκαφέ θα το κανονίσουμε σύντομα...
    ( η καρδούλα σου κάτω με τρελαίνει )
    κι ένα άσχετο...τί κάνεις παιδί μου στις 6.30 το πρωί ξύπνια..??..το γάλα μοιράζεις..??
    καλημέρες και φιλιά...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. η δικαιολογία που εγώ πήρα από τον Γερμανό όταν πήγα το κινητο μου ήταν ότι έγω το χαλασα κάνοντας μη σωστή χρήση του προιόντος.!! Και καλά στραβωσα την πλακέτα βάζοντας το στην κωλότσεπη. Λέγοντας του ότι την τσάντα δεν την έχω διακοσμητική, δεν βρήκα το δίκιο μου. Σε αυτή την περίπτωση βρίσκω το δίκιο μου άραγε;
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kallinaki μου,
    εξαρτάται πόσος χρόνος μεσολάβησε από την αγορά του προιόντος μέχρι να διαπιστώσεις το ελάττωμα και να τους ειδοποιήσεις...
    σε κάθε περίπτωση,αν εσύ είσαι σίγουρη πως εξ αρχής ήταν ελαττωματικό,θα σου έλεγα να πάρεις ένα από τα τηλ. που αναγράφω στην ανάρτηση και να ζητήσεις να ενημερωθείς τί μπορείς να κάνεις..Σίγουρα όμως ,θα σου έλεγα να μη το αφήσεις έτσι,με το σκεπτικό ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα...

    καλημέρες και καλώς ήρθες..-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kallinaki,
    επί πλέον για να σε διευκολύνω,παραθέτω πιό κάτω αίτηση από την ΕΚΠΟΙΖΩ σχετικά με το πρόβλημα που αντιμετώπισες...


    ΑΙΤΗΣΗ
    ( ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ )

    ΤΟΥ/ΤΗΣ

    Ονοματεπώνυμο……………………………………………………………….………….
    Οδός…………………….………Αριθ…...Πόλη……………………………........………
    Τηλέφωνο……………………………./.………………………………….………………
    Φαξ…………………….…….e-mail……………………………………………………..

    ΠΡΟΣ

    Επωνυμία Προμηθευτή/Εταιρίας………………………………..………………………..
    Οδός……………………………………Αριθ……Πόλη………………………………...
    Τηλέφωνο……………………………..……….......Φαξ……………………...…….……
    e-mail……………………………………………………………………………………..

    Κοινοποίηση: 1.Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας - Γενική
    Γραμματεία Καταναλωτή fax. 2103842642
    2. Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. fax. 2103300591 & mail. info@ekpizo.gr

    Ιστορικό Καταγγελίας
    …………………………………………………………….………………………………. ..…………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………
    Για τους λόγους αυτούς,

    Ζητώ

    1. την επισκευή ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος ή/και
    2. τη μείωση του τιμήματος ή/και
    3. υπαναχώρηση από τη μεταξύ μας σύμβαση (επιστροφή των χρημάτων και ταυτόχρονη παράδοση του προϊόντος).

    αναμένω έγγραφη απάντηση στο αίτημα μου ως προς την επίλυση του θέματος και επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.
    Ημερ/νια…..
    Με τιμή

    Ο/Η αιτών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. σε περιμενει μια εκπληξη στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ καλό το θέμα που θίγεις. Εδώ θεωρούμε "ρουφιανιά" να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας.
    Ας αρχίσουμε να ξυπνάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ apinkdreamer μου,
    πολύ πολύ σ'ευχαριστώ...
    το κορνιζάρισα ήδη..-:))
    φιλιά πολλά...


    @ KitsosMitsos μου,
    πές τα χρυσόστομε...όπως ακριβώς το λες είναι..!!!
    καλημέρες...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια σας,πρωτη φορά επισκέπτομαι το blog σας.Πολυ χρησιμο το αρθρο με τα ελλατωματικά προιοντα,που συνηθως οπως γράψατε κιόλας ενώ έχουν εγγυηση καταλήγουμε στο τέλος να πληρώνουμε.Εγώ εκτός από ελλατωματικό προιόν ,την έπαθα με ένα πρόγραμμα της vodafone που με ενημερώσαν λαθος,και το επιβεβαιωσαν 2 ατομα από την εταιρεία ότι έχει το χαρακτηριστικό που ήθελα.Να τηλεφωνω στο εξωτερικό απο Ελλάδα για κάποια λεπτα ομιλιας χωρις μεγάλη χρεωση ενώ ήταν από το εξωτερικό να τηλεφωνείς Ελλαδα.Το αποτελεσμα να μου ερθει ένας ακριβος λογαριασμος και ενώ έπαιρνα τηλεφωνα όλο στην εταιρεία και πηγαίνα στα καταστήματα της,δεν έγινε ποτέ τίποτα.Στο τέλος τα πλήρωσα όλα. Το blog μου είναι το http://tizitas.blogspot.com και είμαι νεα blogger.Εγινα μέλος στο blog σας,ελπιζω αν επισκεφτείτε το blog μου,να σας αρέσει κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. marielena μου καλώς ήρθες...
    ευχαριστώ για την επίσκεψη,σου την ανταπέδωσα ήδη...
    Οσο για τα ελαττωματικά προιόντα,σκοπός είναι να έχουμε τη δύναμη σαν καταναλωτές να απαιτούμε τη ποιότητα που μας υπόσχονται και αν δεν τη βρίσκουμε,να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας...
    να έχεις μία καλή μέρα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή