τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Παράθυρα που δεν τα κούρασε η θέα...

από αριστερά...

και από δεξιά...

...από το κέντρο δεν έχει,μετά νύχτωσε...

Σκασίλα σας θα μου πείτε,

και από αριστερά και από δεξιά,
αλλά εγώ πρέπει να δείξω τί βλέπω από το παραθύρι μου...
έτσι με πρόσταξε η
 ΛΙΛΑ
που είχε και τη φαεινή να της πούμε τί αντικρύζουν τα φωτερά μας από το παράθυρό μας...
( λες και δεν ξέρει,δεν έχει ματαξαναέρθει σπίτι μου

ή δεν πρόκειται οσονούπω να αφιχθεί...
τέλος πάντων,κομμάτια να γίνει...)


Την ίδια πρόσκληση όμως,
είχα και από τη
 Vita,
τη δική μας Βαγγελιώ από τη λεβεντογέννα Κρήτη...
πώς να αρνηθείς λοιπόν να παίξεις...???
δεν γίνεται...
εξ ου και τα αριστεροδέξια της αρχής...


Ομως κάθε παιχνίδι,
πρέπει να έχει και συνέχεια...
και η συνέχεια από 5 φίλια blogs
που αν θέλουν,παρακαλούνται να μας ανοίξουν 
τα παραθύρια τους....




4. ΕΦΗ



Και αφού ανοίξαμε διάπλατα τα παραθύρια μας,
ας ανοίξουμε και το αμαρτωλό μας ραδιόφωνο:

Forza Italia...


Τί κι αν η Ισπανία ήταν η μεγάλη νικήτρια ...???
...στους Ιταλούς το χρωστάμε...!!!
Στον Μάριο που χτύπησε το χέρι στο τραπέζι και πέρασε
επιτέλους και μιά άλλη άποψη,
αλλά και στον Μπαλοτέλι
που χτύπησε σαν χταπόδι
δίχτυα και Γερμανική
υπεροψία...


FORZA  ITALIA...

Δευτέρα στις 9 το βράδυ
στο 
και στο αμαρτωλό
( μη μου ξεχνάτε τα like,θα με υποχρεώσετε...
απ' ότι βλέπετε...μεγαλώνουμε...-:))


43 σχόλια:

  1. καλημέρα καλημέρα!!! Για τα παράθυρα τι να πω...υπέροχη θέα, είναι ότι πρέπει για έμπνευση....Χαρούμενα τα παράθυρα του σπιρτόκουτου!!! Σε ευχαριστώ για τη σκέψη και το πέρασμα...θα δω τι μπορώ να κάνω! μούμπλε μούμπλε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι,
      ευχαριστώ για την επίσκεψη,η σκέψη προήλθε από τον δικό σου υπέροχο κόσμο...
      όταν δίνεις ζωή σε ένα ξύλο,φαντάζομαι τί μπορεί να έχεις κάνει για να ομορφαίνεις τη πρώτη πρωινή ματιά...
      φιλιά πολλά πολλά κοριτσάκι...-:))

      Διαγραφή
  2. καλημερα~τυχερη...ωραια θεα.....χμ!
    ιταλικα.....μαρεσει πολυ η γλωσσα...
    και αν και δεν καταλαβαινω...
    ακομα...χιχι
    γιατι που θα παει θα μαθω....
    ελπιζω να προλαβω πριν το αλζχαιμερ...χιχι
    μικρη μου..
    οσο για like....
    δεν μπορω να κανω...
    αλλα ναιιιιιιιιι....εισαστε.....και οι πρωτοιιιιιι......μοναδικοιιιιιιιι!!!!!!!!!!!
    καλο μηνα!!!!!!!!καλο καλοκαιριιι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδούλα μου γλυκειά,
      δεν μας πιάνει εμάς το Αλτσχάιμερ...φοβάται...λολ
      το like σου μας το έχεις κάνει ήδη με τη παρέα σου...
      καλό μήνα μικρό μου και καλή εβδομάδα...-:))

      Διαγραφή
  3. Και παράθυρα με θέα και Ιταλικά τραγούδια??? Ότι ζητάω γίνεται σε αυτό το σπίτι!!! Μπορώ να έχω την Πέμπτη τον Κασιδιάρη να μου σερβίρει την σαμπάνια????? Είμαι και kinky μερικές φορές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πω....η θέα σου μαγεύει!!! Αυτό το κιόσκι κάτι μου θυμίζει....απολαμβάνω κι εγώ τη σκιά του στη ταράτσα μου!!!
    Ραντεβού το βράδυ, μακάρι να προλάβω να γυρίσω για να είμαι κοντά σας!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπεττάκι,
      αυτό το κιόσκι το έχω επί 2 και με έχει σώσει...
      φιλιά κοριτσάκι και ελπίζω να τα καταφέρεις να είσαι στη παρέα μας το βράδυ...-:))
      ( είδα τους καταπληκτικούς σου σταυρούς,αλλά δεν πρόλαβα ακόμα να περάσω να τους θαυμάσω από κοντά...θα περάσω το απόγευμα )

      Διαγραφή
  5. Βιβίκα μου, καλό μήνα!!!!!!
    Γελάω τώρα γιατί έχεις βάλει την Ρούλα στο Έφη....Που μακάρι να είχα την θάλασσα στα πόδια μου, σαν την Ρουλίτα μας!!!!!!!!!
    Από την ταράτσα μου να σου δείξω τι βλέπω...Μαρή τρελλή θα ανέβω για χάρη σου , και δεν έχω και ασανσέρ....
    Μαζύ με την θάλαττα θα δεις και μπόλικους ηλιακούς, χα χα χα!!!!!!!!!!
    Α! και το καμμένο βουνό μας.......
    Η βεράντα σου ολα τα λεφτααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρή Εφηηηηηηηηηηηηη...ποιά ταράτσα παιδί μου,μη μας τσακιστείς κι όλας κι έχω σ-τύψεις...???
      από το παράθυρο του μπαλκονιού σου τράβα φωτό...τί βλέπεις εξω από το παράθυρό σου...λολ

      ( το λινκ το διόρθωσα...έφτιαχνα την ανάρτηση και με πήρε 2 το πρωί,αφού γυρνοβόλαγα από τη Τετάρτη στις παραλίες...
      της νύχτας τα καμώματα,τα βλέπει η μέρα και γελάει...)
      φιλιά πολλά κι από μένα...-:))

      Διαγραφή
  6. Αααααααα!!! Τι ωραία θέα!!
    Πρώτη φορά την βλέπω κι εγώ σαν την Λίλα χα χα χααα!!!
    Το έχουμε δηλώσει, η βεράντα σου είναι η καλυτερότερη!!!!
    Καλή βδομάδα Βιβίκα μου, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΑ...
      είδες...είδες...???
      δεν την έχεις ξαναδεί ε...???..pppp

      Διαγραφή
  7. Κανε πάρα πέρα να κάτσω ,φτιάξε και μια φραπεδιά!!
    καλό μήνα γυρίσατεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γατάρα μου,
      πες εσύ τη μέρα και η φραπεδιά θα σε περιμένει τίγκα στο παγάκι...

      ( ναι.....τον βρήκαμε το δρόμο...λολ )
      φιλιά...-:))

      Διαγραφή
  8. Εγώ τώρα που δεν την έχω ξαναδεί τη βεράντα σου, θα πώ ότι η βεράντα ΚΑΙ η θέα είναι καταπληκτική ... παίρνω τον μεγεθυντικό φακό μου και την εξετάζω...

    Ερώτηξη .. έχετε και άλλους λύκους τριγύρω εκτος απο τον γνωστό ? :P

    Φιλιά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Conna,...ναι....
      και τους βγάζουμε να βοσκήσουν στο Αττικό Αλσος...:P

      Διαγραφή
  9. Ωραία η θέα από το παράθυρό σου, Βιβή. Χόρτασε το μάτι μου πράσινο! Και είναι αυτό που μου λείπει τελευταία όλο και περισσότερο. Με τέτοια θέα, πως να μην ξυπνάει κανείς το πρωί με καλή διάθεση;
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνάκι,
      να είσαι καλά...και ξέρεις,αν βλέπει κανείς τη βεράντα μου,θα δει μιά τρελή να πιάνει ψιλικουβέντα με τα φυτά και τα λαχανικά...λολ

      Διαγραφή
  10. Αχ καλέ, σας ευχαριστώ δια την πρόσκληση στο παιχνίδι!
    Αλλά αν δεις την θέα από το μπαλκόνι μου, τότε θα καταλάβεις γιατί προτιμώ να ασχολούμαι με τον Αντωνάκη και τον Μπουμπούκο!
    Πάντως θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ στην πρόσκληση, προς το τέλος της εβδομάδας ή στην αρχή της επόμενης.
    Δεν πειράζει τις φωτο να τις τραβήξω με το κινητό του κ. Μήτσου διότι φωτογραφική μηχανή δεν διαθέτει το κατάστημα, ε;
    Φιλιά! Θα τα πούμε από κοντά την Παρασκευή, Θεού θέλοντος και καιρού και ιατρού επιτρέποντος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, έχω έτοιμες τις φωτογραφίες, οπότε λέω να μην περιμένω την άλλη εβδομάδα και να προγραμματίσω την ανάρτηση για τα άγρια μεσάνυχτα!!! Ραντεβού την Τετάρτη 4 Ιουλίου στις 12.01 π.μ. για να απολαύσεις την θέα από τα παράθυρά μου!

      Διαγραφή
    2. Αθηνάααααααααααα...
      ήλθον...είδον...και απήλθον ( τρέχοντας )
      τη συμβουλή μου σου την άφησα στο βλογ σου ως ευχαριστήριο για τη συμμετοχή σου...

      Διαγραφή
  11. Δεν με προσκάλεσες να σου .....επιδείξω την θέα απο το μπαλκόνι μου.....και έχασες!
    Και σιγά μην σου επιδείκνυα την θέα απο το παράθυρο της Ανδρου.
    Απο το παράθυρο του μπαλκονιού στην Αθήνα θα έστελνα υλικό,όπου η γηραιά γειτόνισσα απο την απέναντι πολυκατοικία κρεμάει την εβδομαδιαία μπουγάδα της με 7 μεγάλα βρακιά του συζύγου και 7 ακόμη μεγαλύτερα δικά της βρακιά.
    Και πρός Θεού,όχι στην απλώστρα,αλλά σε ένα αυτοσχέδιο σχοινί,το οποίο έχει σηκώσει ψιλά για να μήν χάνουμε τίποτα απο το υπέροχο θέαμα.
    Έχω τόσο δε εθιστεί στα βρακιά της γειτόνισσας,που όταν απουσιάζει παθαίνω το λεγόμενο και σύνδρομο των.....14 βρακιών!
    Θέλω να βλέπω τα βρακιά του γείτονα.....κολασμένα!
    Λοιπόν spirtokoyto,αυτή είναι θέα,και τύφλα να έχει το ηλιοβασίλεμα της Kapa.Me without you....tea without a biscuit!
    Εκεί να δείς θέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xristin μωρό μου,
      αυτό με τα βρακιά της γειτόνισσας,να το προσέξεις...
      ανησυχώ σοβαρά για σένα..
      ( είσαι εδώ ή στην Ανδρο...???...αν είσαι εδώ,έλα εκεί που θα μαζευτούμε τη Παρασκευή όλοι οι αμαρτωλοί του SIN RADIO...δώσε στίγμα να δώσω αζημούθιο)

      Διαγραφή
    2. Αγαπητό spirtokoyto!
      Όπως κολασμένα θέλω να βλέπω τα βρακιά του γείτονα,άλλο τόσο θα ήθελα να παραβρίσκομαι στην σύναξη της Παρασκευής,δυστυχώς όμως βρίσκομαι στην Άνδρο, από την οποία θα την κοπανήσω αύριο για Λιτόχωρο,για μια άλλη ενδιαφέρουσα μάζωξη φίλων και γνωστών από το εξωτερικό.
      Εκεί να δεις τι έχει να γίνει.
      180 φίλοι για τρεις μέρες θα χορεύουν,θα τραγουδάνε και θα.....τρώνε.
      Μα να μην έχουμε ένα SIN RADIO να μας.....καλύψει.
      Εύχομαι να περάσετε και εσείς τόσο όμορφα όσο εμείς.
      Ευχαριστώ για την πρόσκληση,και στέλνω τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς σε όλους τους.....αμαρτωλούς του SIN RADIO!
      Φικλούρες σε όλους σας!

      Διαγραφή
  12. Κάτσε να σιγυρίσω έξω για να φαίνονται ωραία πράματα από το παράθυρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παπί...
      τα επάνω πάνω...όσα βλέπει η πεθερά...κάνει και ζέστη...

      Διαγραφή
  13. Εσύ πράσινο ....εγώ γαλαζιο....παράθυρο θα σου ανοίξω και διάπλατα μάλιστα...ότι και να βλέπουμε απο αυτά τα χρώματα ειναι πανέμορφα..η φύση σε όλο της το μεγαλειο...και τι κάνουμε αν τα ανοίξουμε;;; πές μου της άσχετης...τι θα κάνω;;.....χι..χι.. φιλακια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι,
      εσύ θα ανοίξεις τα παραθύρια σου στο γαλάζιο και θα καλέσεις άλλα 5 βλογς να ανοίξουν τα δικά τους...
      εν τω μεταξύ ,εμείς θα απολαύσουμε τη θέα τη θαλασσινή σου...
      ( τίποτα καλέ...τράβα φωτό και ανεβασε,τί βλέπεις από τα παραθύρια σου ...απλό είναι...)

      Διαγραφή
    2. αααααα!!! κατάλαβα....αλλα λιγο προς το τέλος τις βδομάδας θα το κανω...οκ; φιλάκια...χάνω εκπομπές και σκάω...την μια ο ένας ΄΄την αλλη ο άλλος δεν με αφήνουνε να ακούσω η γυναικα...αααααα....θα μετακομίσω.....δεν πάει...ειναι και το πρόβλημα του σήματος....κι αν ειναι και κλεμενο...χι..χι.. πόσο πια να έχω;;;;;φιλακια ...πολλα...

      Διαγραφή
  14. Yπέροχη θέα Βιβή μου.
    Σου φτιάχνει τη διάθεση μέρα, νύχτα.
    Ατμοσφαιρικές οι φωτογραφίες σου.

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μarion,
      πραγματικά...εμείς σχεδόν εκεί εξω διαβιούμε...
      φιλιά και από μλενα κοριτσάκι...-:))

      Διαγραφή
  15. Μέσα και έξω η ωραιότερη θέα!
    Δεν γινόταν να μη ταίριαζαν αυτά τα δυο!
    Οργιο φύσης και περιποίησης εξωτερικού χώρου...
    Οργιο ενέργειας και αγάπης στο εντός σας!
    Λατρεμένοι μου φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλάκια Αντιγόνη αγαπημένη κι από μένα...
      ( και από τον θαυμαστή σου φυσικά,ο οποίος μόλις είδε οτι σου απαντώ άρχισε να κουνάει χέρια πόδια για να σου δώσω και τα δικά του φιλιά...)

      σ' αγαπάμε όσο δεν φαντάζεσαι...-:))

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα και καλώς ήρθα στα μέροι σας....
    Όμορφη η Θέα και από αριστερά και από δεξιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε καλώς το ποντικάκι...-:))
      βολέψου σαν στο σπίτι σου...
      έχουμε βέβαια γατούλη στο σπίτι,αλλά τον έχουμε μάθει να αγαπάει τα καλά ποντικάκια...λολ

      Διαγραφή
  17. Έτοιμο!
    http://www.kipologio.gr/2012/07/blog-post.html

    Αυτά βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παπάκι,
      ήρθα,είδα και θαύμασα...
      αυτό έλειπε, το ΚΗΠΟΛΟΓΙΟ να μην είχε πράσινη θέα...-:))

      Διαγραφή
  18. Φιλενάδα μου!!! Περίμενε, έρχομαι με μπισκότα σοκολάτας να τα φάμε στην βεράνδα σου!!!

    Και εμείς είπαμε FORZA ITALIA...

    Φιλιά!

    Σε περιμένω το Λογοτεχνικό Σάββατο;

    Εδώ!

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερονικούλα μου γλυκειά,
      μακαρι να έπαιρνες τα μπισκοτάκια σου και εγώ να έφτιαχνα καφέ διπλό,Ελληνικό και μέτριο να τον πιούμε στη βεράντα...
      δεν φαντάζεσαι πόσο θα το ήθελα και πόσο το εύχομαι να γίνει...!!!

      Τη Δευτέρα το βράδυ στις 9 ,εμείς λέμε Ολε...Ολε...
      Ισπανικά τραγούδια στο SIN RADIO και φυσικά μιά θέση στη πρώτη σειρά για σένα,αν μπορέσεις να έρθεις...

      Στο Λογοτεχνικό Σάββατο μπορώ να γράφω και άλλη ημέρα ή μόνο Σάββατο...???
      Αν ναι,ασφαλώς θα έρθω...

      φιλιά πολλά Χ 4...-:))

      Διαγραφή
  19. Εκεί θα είμαι, στην πρώτη σειρά... επιτρέπονται τα ποτά;;;

    Στο Λογοτεχνικό μπορείς να γράφεις όταν θέλεις μέσα στην εβδομάδα! Μόνο βάλε την ίδια φωτο να το δω στην λίστα των μπλογ που παρακολουθώ ή να μου το πείς σε ένα σχόλιο στο δικό μου ελληνικό μλπογκ

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

    Φιλάκια πολλά, πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δυο κλεφτές ματιές κατάφερα να ρίξω, μια αριστερά και μα δεξιά... και διαπίστωσα ότι πρέπει να 'ναι τέλεια εκεί έξω!! Έχει διαμορφώσει το χώρο υπέροχα, ονειρεμένα! Μπράβο για το μεράκι και το πράσινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 2,5 σειρές και δύο λάθη τσ τσ τσ
      "μία δεξιά" "έχεις"
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. L.μου,
      μην στεναχωριέσαι καλό μου...
      σε αυτό το βλογ τα λάθη αυτοδιορθώνονται...λολ
      έχω γράψει εγώ πατάτες...ουυυυυ...
      και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...-:))

      Διαγραφή