τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Πρωτομαγιάτικο δωράκι...




 Π άντα μου άρεσε το 
" Πρωτο..." 
Πρωτοχρονιά...Πρωτομηνιά...Πρωτομαγιά...Πρωταπριλιά...
μου δίνει την αίσθηση της νέας αρχής...
και μιά αρχή πάντα ελπίζουμε πως θα είναι προς το καλό...
Και πάντα φρόντιζα να υπάρχει κάτι νέο και χαρούμενο σε κάθε 
" Πρώτο..." .
Καινούριο τραπεζομάντηλο τη Πρωτοχρονιά,καινούρια,φρέσκα λουλούδια τη Πρωτομαγιά - μιά γλάστρα επι πλέον δεν έβλαψε ποτέ κανένα - ένα νέο αθώο ψεμματάκι τη Πρωταπριλιά  - που θα έκανε το γέλιο να ξεπηδήσει και να ξεκινήσει χαρούμενα ο μήνας,άσχετα αν στη πορεία τα ψέμματα τα μεγάλα αφήνουν άλαλα τα χείλη των ευσεβών - κάτι νέο τέλος πάντων...

Παπαρούνα στον αγρό...???

Είπα να τηρήσω τη παράδοση και φέτος με ένα δωράκι για τη Πρωτομαγιά...
Ενα γάντι κουζίνας μαζί ένα τετράδιο συνταγών ...
Τίποτα σπουδαίο,ένα μικρό,νέο κάτι τι για τη κουζίνα.
Είπαμε όμως οτι πρέπει να θυμίζει τη Πρωτομαγιά...
Πώς...???
Ολοι/ες κάτι θα κάνετε για τη Πρωτομαγιά...
μα ένα στεφάνι,μα μία ζωγραφιά,μα ένα φαγητό που να είναι πολύχρωμο και να έχει κάτι πράσινο,μα ένα κόσμημα,μα μία κατασκευή...
Ε...μα...εγώ θα σας πω τί θα κάνετε...???
Κάντε ότι σας φωτίσει ο Μάης,κάντε το και ανάρτηση στο βλογ σας λέγοντας οτι συμμετέχει στη Πρωτομαγιάτικη κλήρωση, αφήστε μου σχόλιο με το λινκ της ανάρτησης και αφήστε τον Αλφόνσο,το γνωστό τελευταίας τεχνολογίας ρομπότ να κάνει τη κλήρωση και να επιλέξει πού θα πάει το δωράκι...
όχι...παπαρούνα και χαμομιλάκι στη μηλιά
Ο μόνος όρος είναι η κατασκευή σας να μην έχει αναρτηθεί άλλη φορά,αλλιώς δεν θα είναι ίσοι οι όροι συμμετοχής...
Μπορείτε να στέλνετε τις συμμετοχές σας μέχρι και τη Τρίτη 1η Μαίου στις 9 το βράδυ...
Ο Αλφόνσος,την επόμενη μέρα,τη Τετάρτη,ξεκούραστος από τη Πρωτομαγιάτικη βόλτα του,θα αναλάβει τα υπόλοιπα...
Αναμένω σε αναμμένα κάρβουνα τις συμμετοχές σας...


ΟΙ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

 
    1.   ...από τη γλυκειά μας ΙΡΙΔΑ το πρώτο Μαγιάτικο στεφανι...με χρώματα υπέροχα που φωνάζουν την Ανοιξη...






2.  ...από την ΕΦΗ  μας η ρετρό φωτογραφία στο βάζο και το ανεκτίμητο τραπεζομαντηλο της γιαγιάς σε πλήρη αρμονία...



3.  ...από τη μαγισσούλα μας,
την  apinkdreamer  που με ζωγραφική και κολλάζ μας φέρνει τη Πρωτομαγιά...  





4.  ...δύο σαλιγκαράκια από το
 Ελμιράκι μας...
και μη διανοηθεί κανείς να τα σκεφτεί μπουμπουριστά... 




 5.  ...στεφάνι Πρωτομαγιάτικο από τη    ΡΟΥΛΑ μας τη Σμαραγδένια 
με την αγάπη της από τη λεβεντογέννα Κρήτη...



6.  ...από τη  ΓΙΑΣΜΙΝ μας,μία πενέξυπνη και πρωτότυπη ιδέα...Στεφάνια από...γλάστρες,κρεμασμένα στο...γκαζόν...  


7.  ...πολλές ωραίες πεταλούδες το έσκασαν και ήρθαν να σχηματίσουν το στεφάνι της Ελένης μας...και βέβαια αυτή δεν τους χάλασε το χατήρι και τις έστειλε κι από δω να κάνουν το δικό μας...


8.  ...λουλούδια,λουλούδια,
και πάλι λουλούδια από την    Taelia μας...που ότι άνθιζε το φωτογράφιζε...   
 



9.  ...φρέζες αγαπημένες και απαθανατισμένες από τη   Φανή μας.Αν μπορούσε να μας μεταφέρει και το άρωμά τους...
 


10.  ...εδώ τα λόγια είναι περιττά !!!Η  xristin μαςδιακινδυνεύοντας το σπίτι της, μάδησε για μας,οτι ζαρζαβατικό είχε φυτέψει ο κύρης της για τις δύσκολες εποχές που διανύουμε...



11.  ...γλυκό..??...αλμυρό..??..
Η  Ξανθή μας ζωγράφισε εσείς αν έχετε καρδιά να το χαλάσετε...δοκιμάστε...


   
 12.  ...Πρωτομαγιά από την  Αθηνά μας    με δύο πανέμορφες ακουαρέλες...
κρίμα που δεν έχουμε και τη μυρωδιά τους... 



13.  ...όχι δεν είναι πίνακας...
φωτογραφία από τη Marie - Anne μας είναι,με λουλούδια του αγρού,που περιμένουν να πλεχτούν στεφάνι...



14.  ...νοστιμότατο στεφάνι από τη Tante Kiki μας...
πως να απλώσεις χέρι επάνω του...???


15.  ...έχει κι άλλα ο μπαξές της
Μαρίας μας...
δεν ήξερα ποιό να πρωτοδιαλέξω...εσείς...???



16.  ...φήμες λένε πως σύσσωμες οι Συνταγές της Καρδιάς ξεχύθηκαν στους κήπους και τα περιβόλια μαζεύοντας γιασεμιά...
το αποτέλεσμα ρομαντικό και το βλέπετε..είναι λεπτές ψυχές.

17.  ...γλυφιτζούρια από τη Σπανιόλα μας,τηΒερόνικα...
ή μάλλον όχι από αυτή,από τα δυό υπέροχα παιδάκια της...
τα έκαναν μόνα τους και μπράβο...


18.  ...ζωγραφική από την eleni μας...υπέροχο στεφάνι από άνθη ροδιάς για το καλό του μήνα...


19.  ...πανακότα με γλυκό τριαντάφυλλο το λέει η Εφουλίνα μας,τριανταφυλλένιο όνειρο το λέω εγώ...
κι ας μη μου έφερε να δοκιμάσω η στριμμένη...


20.  ...δύο λουλουδάτες κάρτες από τη Ρένα μας,η μία μάλιστα τρισδιάστατη...



21.  ...Καλό μήνα Μάη μας εύχεται η Χαρά μας με μία ολάνθιστη ακουαρέλα από τα χεράκια της...



22.  ..μ'ένα ματσάκι αροδαμούς
 και μιά μαντινάδα,μας φέρνει τη Πρωτομαγιά η Vita μας...
όφου όφου μωρέ,πιαστήκανε τα πόδια μου από το πεντοζάλη


23.  ...αίνιγμα πρωτομηνιάτικο από τηΛΙΛΑ μας...
Λουλουδάκια ή αυγουλάκια...?
η απάντηση δύσκολη...



24.  ...για το στεφάνι της Κωνσταντίνας μας θα έπρεπε να βάλω ξεχωριστό κουίζ...
από τί είναι...???



25.  ... "να πιάσουμε το Μάη με λίγη παιδική αθωότητα σαν να είναι κάθε χρόνο η πρώτη φορά",μας εύχεται η peny μας...

26.  ...με ένα κεντημένο τραπεζομάντηλο της γιαγιάς,ένα μπουκέτο από το κήπο της κι έναν αλήτη,αλλά φιλανθή σκυλάκο,η υποδοχή της marilise μας στη Πρωτομαγιά...

27 .  ...ένα μαγιάτικο στεφάνι με λουλούδια,μία καρφίτσα και μία πιατέλα με λουλούδια σε πάγο,είναι η συμμετοχή της lila μας...
σε πάγο ε...??..πρωτότυπο...


28.  ...αμπελόφυλλα με φύλλα καμμένου χαλκού συνθέτουν αυτό το όμορφο στεφάνι που έφτιαξαν οι Επιθυμίες και Αισθήσεις...

29.  ...Πρωτομαγιάτικο στεφάνι  από τσόχα,φτιαγμένο από τα χεράκια της Vailie μας και της κορούλας της Ουρανίας...
μαμά και κόρη για πρώτη φορά μαζί επί το έργον...

30.  ...τελευταίο,καταιδρωμένο και παντελώς εκτός χρόνου και τόπου,το SpIrToKoYto σας...
αλλά επειδή έτσι κι έτσι δεν μετέχει στη κλήρωση who cares...???

114 σχόλια:

  1. Πρέπει να κάνουμε ειδική ανάρτηση για την Πρωτομαγιά;;;Ο Αλφόνσο λαδώνεται;;;;ΧΑΧΑΧΑ!!

    Όσο για την ψηφοφορία προσωπικά εκτιμω ότι πρέπει να τα κάνεις όλα από λίγο που κια που!!ΧΑΧΑ!!Κατατοπιστικότατος δεν μπορείς να πεις!!ΧΑΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράσκο...
      έτσι και πιάσω τον Αλφόνσο να λαδώνεται θα τον στείλω για παλιοσίδερα...
      Αν πιάνουν τα χεράκια σου δεν χρειάζεται να κάνεις ειδική ανάρτηση για τη Πρωτομαγιά,ή μόνο τη Πρωτομαγιά...
      φτιάξε κάτι τώρα - φτιάξε ένα τζατζίκι βρε παιδί μου στην εσχάτη που έχει και πρασινάδα μέσα - ανάρτησέ το,στείλε μου στο σχόλιο το λινκ και θα το προσθέσω εγώ κάτω από την ανάρτηση,όπως θα κάνω με κάθε έργο...

      Σχετικά με τη ψηφοφορία,αυτό που εκτιμώ εγώ αφάνταστα,είναι η γνώμη σας που μου αφήνετε...-:))

      Διαγραφή
    2. Να είσαι σίγουρη πως κανεί δε θα το μάθει!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Αααααα!!!Δύσκολο αλλά όχι και ακατόρθωτο!!Αν σαμαρωθώ σαν ξεσαμάρωτο γαιδούρι που είμαι μπορεί να κάνω κάτι!!

      Διαγραφή
    3. Ράσκο,
      είσαι και εχέμυθος ε...???...λολ
      Σιγά το δύσκολο...να κάνεις...!!!

      Διαγραφή
  2. Ποιός είναι ο Αλφόνσο ρε κοπελιά??? τελευταίας τεχνολογίας φαντάζομαι μορφή κλήρωσης, ε??χαχαχ!! Φιλιά στα μούτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Αλφόνσο κοπελιά είνα προίκα μου...
      τον κουβαλάω μαζί μου από τότε που άρχισα το μπλόγκινγκ,ξεψάρωσα και άρχισα να βάζω και διαγωνισμούς και κληρώσεις...
      Χειρίζεται δε καταπληκτικά τη κλη-φτου-ρωτίδα μου...
      σου θυμίζει κάτι...???
      άντε...ανασκουμπώσου και μετά κουμπώσου...ppp

      Διαγραφή
  3. Μιλάμε για δωράκια;;; θα είμαι μέσα με μεγάλη χαρά, χρειάζομαι την χαρά!

    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερονικούλα μου,
      κι εμείς χρειαζόμαστε εσένα...
      περιμένω το έργο σου...βάλε τα παιδιά να κάνουν κάτι...-:))

      Διαγραφή
    2. Καλή ιδέα!!!!

      θα χαρούν λίγο και τα παιδιά!!!

      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα ένας διαγωνισμός με κάτι το πράσινο!! Κάτι πρωτομαγιάτικο πράσινο!! Πολύ μου αρέσει!! Δεν βλέπω να παίρνω μέρος -κλασικά- αλλά καλή επιτυχία σε όσους πάρουν! χι! χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Taelia μου,
      κι αφού σ' αρέσει γιατί δεν παίρνεις μέρος...???
      πόσο δύσκολο είναι να βγάλεις φωτογραφία κάτι πράσσινο...???
      δεν μπορεί...κάτι θα κάνεις για Πρωτομαγιά...
      φιλιά...-:))

      Διαγραφή
    2. Έβγαλα, έβγαλα!! Μπόλικες φωτογραφίες!! Μπές και διάλεξε όποια θέλεις!! http://taelia88.blogspot.com/2012/04/blog-post_27.html Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    3. να είσαι καλά Taelia μου...
      και όντας γνωστή η τρέλα μου με τα λουλούδια πολύ το απόλαυσα..=:))

      Διαγραφή
  5. εγώ το νοικοκυροκόριτσο, δε θα συμμετάσχω. διότι αν καθίσω να φτιάξω κάτι και πάρω μέρος, θα χάσετε όλοι οι άλλοι. είναι γνωστόν άλλωστε, ότι ο αλφόνσο, με λατρεύει.

    επειτα, εκεινη τη μέρα θα ταξιδεύω για αθήνα.

    η εργασια του γιου μου μετράει που θα την παραδώσω την πρωτομαγιά στο γιο μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι συμπεθέρα και μη ξεχάσεις να της βάλεις λουλουδάκια τριγύρω για να τη κάνεις Πρωτομαγιάτικη...pp

      Διαγραφή
  6. ΒΙΒΙΚΑ ΜΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ!!!!!!!!
    ΨΗΦΙΣΑ ΚΙΟΛΑΣ......
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κοριτσακι...ξανθια βλεπεις ,,,
    δεν καταλαβα,,,,πρεπει να εχει μεσα ,,πρασινο...αλλιως μας,,,,κοβεις????χιχι
    χμ!δεν ξερω ..θα ,,το μελετησω....
    κιαν προλαβω....
    ο..κισσος...σου κανει???εχω μπολικο....να βγαλω φωτο..χιχι!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδάκι μου,
      πρέπει να έχει σχέση με τη Πρωτομαγιά...
      λουλούδια,κήποι,χρώματα,αρώματα...λολ
      ο κισσός μιά χαρά είναι...περιμένω να δω τί θα σκαρφιστείς...
      φιλιά μικρή μου...-:))

      Διαγραφή
  8. Κατάλαβα, πάλι μας βάζεις να τρέχουμε ε?? χα χα χαα!!!
    Καλέ εγώ γιατί δεν έχω Αλφόνσο, να σας βάζω κι εγώ να τρέχετε έτσι??
    Θέλω Αλφόνσο;-)
    Φιλιάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΑ ομορφιά μου,
      να μου πεις να στον δανείσω όποτε τον χρειαστείς...
      μην αρχίσεις κι εσύ τις προσλήψεις τώρα...
      θα θεωρηθεί τεκμήριο...
      φιλιάαααααααααα κι από μένα...ανασκουμπώσου...-:))

      Διαγραφή
  9. Κάτι θα βρώ να κάνω και εγώ, spirtokoyto!
    Να είσαι καλά εσύ και οι .....ιδέες σου!
    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xristin αγαπημένη,αναμένω και ποθώ διακαώς να δω το δημιούργημά σου...
      φιλούρες κι από μένα...-:))

      Διαγραφή
  10. χρονια πολλα βιβη μου!! τι ομορφη ιδεα για την πρωτομαγια!!!
    σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς τη μαγισούλα μου...-:))
      ευχαριστώ και περιμένω συμμετοχή σου...δεν το συζητώ...
      φιλιά πολλά πολλά και από μένα...-:))

      Διαγραφή
  11. Γεια σου spirtokoyto! Θα προσπαθήσω να φτιάξω κι εγώ κάτι (δεν ξέρω ακόμα τι θα είναι αυτό). Μακάρι να τα καταφέρω και να μπορέσω να λάβω κι εγώ μέρος.
    Πολλές φορές έχω διαβάσει τα σχόλιά σου στο Κηπολόγιο (πολύ το αγαπώ αυτό το παπί που τριγυρίζει εκεί) και μπήκα μια δυο φορές στο μπλογκάκι σου. Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις, γι' αυτό αποφάσισα να γίνω θαυμάστριά σου και μέλος στο μπλογκάκι σου!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατόβραδο και μια υπέροχη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. princess μου,
      πολλές ευχαριστίες για τις επισκέψεις και τα καλά σου λόγια...
      πολύ θα χαρώ να δω έργο σου γιατί απ' ότι είδα και στο δικό σου μπλογκ φτιάχνεις πολύ ωραία πράγματα...
      φιλιά και καλό σου Σ/Κ...-:))

      Διαγραφή
  12. κοριτσακιιιιιιιιιιιιιιιι.....!!!!
    ετοιμοοοοοοοοοοοοοο!!!!!
    χιχι!
    αλλα θα στο δωσω,,,,
    οταν καταφερω να βγαλω μια καλη φωτογραφια...
    .γκρ!!!
    αλλωστε.....εεεεεεεεεεεεε εχω ωωωωωωωω...χρονο...χιχι!
    μεχρι την πρωτομαγια....χιχι!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδάκι μου,
      βγάλε καλέ μια καλή φωτό να κάνεις ποδαρικό...

      αααα...και ρίξε μια ματια δίπλα στο τσατ που εβαλα...
      σκοπεύω να το έχω για τις εκπομπές,αντί να ανεβοκατεβαίνουμε στα σχόλια και να κάνουμε συνεχώς ανανέωση σελίδας...
      απλά θέλει λίγο ψάξιμο για να κάνεις sign in και να βάλεις όνομα και αβαταρ αν θελεις...
      φιλί και καλό Σ/Κ από δω...-:))

      Διαγραφή
  13. ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΟΡΙΤΣΙΑΑΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤO CHat...ο υπολογιστης μου φταιει...κλεινει συνεχεια,.....
    ..irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδακι μου,
      δεν πειραζει...μη χαλας τα νευρα σου...
      θα τη βρουμε την ακρη...
      φιλιά κοριτσακι...-:))

      Διαγραφή
  14. Αααααα είσαι ντιπ ξεδιάντροπη!!!! Μετά τον κλόουν πρέπει να κάνω τώρα κάτι με πράσινο? Αν κυλιστώ στα χορτάρια, έχοντας στο στόμα μια μαργαρίτα και φωτογραφηθώ....πιάνεται????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΟΥΛΟΥδένια μου,
      ασφαλώς και πιάνεται...
      αρκεί να μην έχεις τίποτα άλλο επάνω σου εκτός από τη μαργαρίτα...

      Διαγραφή
  15. Ααααααα και εγώ δεν ξέρω να μπαίνω στο τσατ Σπιρτόκουτο μου...κανε κανένα μάθημα .... μικρα παιδια είμαστε πως να τα ξέρουμε όλα;; χι..χι.. για διαγωνισμό διαβασα.... οπου γάμος και χαρά η βασίλω πρώτη...χα..χα... φιλακια...πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι,
      κι εμένα με παίδεψε μέχρι να το στήσω...αλλά το θεωρώ καλύτερο για την εκπομπή αντί τα σχόλια...είναι πιό γρήγορο και δεν ανεβοκατεβαίνεις...
      απλά πρέπει να βάλω οδηγίες χρήσεως ( αν τις θυμηθώ κι εγώ...λολ )

      και φυσικά περιμένω τα ωραία τα Πρωτομαγιάτικα σου...
      φιλιά πολλά πολλά κι από μένα...-:))

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑ!!!ΕΤΟΙΜΟΟΟΟΟΟΟ...
    .ΟΛΟ ...ΔΙΚΟ ΣΟΥ....
    .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδούλα μου,
      πολλές ευχαριστίες κι από δω...
      η Ανοιξη μπροστά μας...
      φιλί..-:))

      Διαγραφή
  17. ΕΤΟΙΜΗ! ΕΛΑ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ!
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου,
      τί τέλειος συνδυσμός...
      ( αν δεν είχα κι εγώ τέτοιο τραπεζομάντηλο και κουρτίνες,από τη γιαγιά απ' τ' Αιβαλί,θα είχα γίνει πιό κίτρινη κι απ' τις νεραγκούλες και τα τριαντάφυλλά σου από τη ζήλια μου...
      ευχαριστίες πολλές και από δω...
      φιλί..-:))

      Διαγραφή
  18. Καλώς σε βρήκα !!! Πολύ όμορφο το μπλογκ σου και ο διαγωνισμός σου !!! Θα προσπαθήσω να συμμετάσχω! Θα χαρώ να σε δω στο σπιτάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. m-cubed diapercreations,
      καλώς ήρθες...
      ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και περιμένω με χαρά να δω το Πρωτομαγιάτικό σου...-:))

      Διαγραφή
  19. καλησπέρα .....ψηφισα όπως μου ειπες....
    περιμενω αυτο που έταξες...γουρουνόπουλα....χαχαχαα

    ευχομαι κα στους δυο σας στην avant premier...καλη επιτυχία..θα τα πουμε αυριο.....να στε καλα χαρηκα πολύ

    τόσο καιρό δεν ειχα προσέξει και άλλο μπλογκ με αρωμα γυναικας...και μπερδευόμουν για δες....ektiesthisi.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον Παναγή μας...
      ευχαριστούμε πολύ πολύ και οι δυό μας για τις ευχές σου...
      κι εμείς χαρήκαμε πολύ που σε γνωρίσαμε...
      ναι υπάρχει και άλλο άρωμα γυναίκας,από Θεσσαλονίκη νομίζω...
      ( στη γουρουνοπούλα,πρόσθεσε κι ένα κοκορέτσι έξτρα μπόνους από μένα...)
      ραντεβού στον αέρα...-:))

      Διαγραφή
  20. Καλησπερα κι απο μενα, γλυκο μου σπιρτοκουτοοο!!!!
    Δεν σου σχολιαζω συχνα ειναι αληθεια, μα πολυ σε παω βρε παιδι μου! Λες ναναι απο τοτε που πρωτο"συνατνηθηκαμε "στο κηπολογιο?...
    Θελω πολυ να συμμετασχω στον πρωτομαγιατικο διαγωνισμο σου!
    Ελπιζω να τα καταφερω να φτιαξω κατι νεο!
    Τοχω κι εγω αυτο το "πρωτο"...μικροβιο ειναι, αλλα καλο!χιχι!!!
    Παω να το αναρτησω στο μπλογκακι μου!
    Φιλια και καλη εβδομαδα!

    (αληθεια!σου εχω πει πως στη φωτο του προφιλ σου, μοιαζεις πολυ με τη νονα μου?-αυτο θα πει εξτρα αδυναμιαααα!!!) ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. vailie μου,
      αυτό το Κηπολόγιο η αλήθεια είναι οτι μας φέρνει πιό κοντά...είναι φοβερό το παπί και έχει κάνει εξαιρετική δουλειά...
      περιμένω οπωσδήποτε δικό σου έργο,που είμαι σίγουρη οτι θα είναι πανέμορφο και λουλουδιαστό αφού και εσύ την ίδια πετριά έχεις με μένα...λολ
      ευχαριστώ για τη φιλοξενία στο μπλογκ σου...-:))
      ( μήπως να σε λέω βαφτηστήρι...??...)

      Διαγραφή
  21. κουτάκι μου εύχομαι τα καλύτερα για απόψε και για κάθε εκπομπή...δε θα είμαι το βραδυ μαζί σας γιορτάζει ο υιός και θα έχουμε φίλους στο σπίτι...χαιρετισμούς και την αγάπη μου σε όλους...
    μην ξεχάσεις...

    να φτιάξω μια σειρά δαχτυλίδια και να τα ονομάσω...Μαγιάτικα; ΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΛΕΝΑ γλυκειά μου,
    πολύχρονο το παλληκάρι σου και βέβαια πάντα καλότυχο...να το χαίρεσαι...
    θα μας λέιψεις,αλλά έχουμε μπροστά μας πολλές εκπομπές ελπίζω..
    φυσικά δεν θα ξεχάσω να δώσω την αγάπη σου σε όλη τη παρέα...

    ( χωρίς ΧΑ...φτιάξε και στείλε μου φωτό...άλλωστε τα δαχτυλίδια σου είναι τόσο χαρούμενα και όμορφα σαν τη Πρωτομαγιά ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εδω ειναι και η πρωτομαγιατικη μου συμμετοχη! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. apinkdreamer μαγισσούλα μου,
    το είδα αλλά δεν μου δίνει δυνατότητα να αποθηκεύσω τις εικόνες για να το ανεβάσω...
    στείλτες μου με μέιλ...
    φιλί κοριτσάκι και ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαγισσούλα...όλα under control...
      φιλιά πολλά και πολλές ευχαριστίες για τη συμμετοχή...-:))

      Διαγραφή
  25. Kalispera, Spirtokoytaki moy! Edw einai h symmetoxh moy - http://xamogelucky.blogspot.com/2012/04/tilda.html
    Filakia polla!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελμιράκι μου καλώς σε...-:))
      προσπαθούσα να δω το λινκ σου τόση ώρα αλλά δεν έβγαινε...
      τώρα μόλις μου εμφάνισε στο μπλογκ σου την ανάρτηση...
      τα φανταστικά σου σαλιγκαράκια ετοιμάζονται να κάνουν βόλτα στον Πρωτομαγιάτικο κήπο μου...
      φιλιά και πολλές ευχαριστίες για τη συμμετοχή...-:))

      Διαγραφή
    2. Ελμιράκι,
      τα σαλιγκαράκια σου βολτάρουν...
      και ενημέρωσα οτι είναι προς τέρψη και όχι προς βρώση...λολ
      πες μας καλέ πώς τα έφτιαξες...
      φιλί...-:))

      Διαγραφή
    3. Molis twra ida to sxolio sou! Eyxaristw kai gia thn enhmerwsh, xi xi... Ta erapsa, hxa ena patron, alla ligo to alaksa ki etsi eginan! Filakia ki se sena! Kalo vrady!

      Διαγραφή
  26. Σπιρτοκουτακι μου... Εμείς που δεν κανουμε κατασκευές πως παιρνουμε μέρος στον διαγωνισμό
    ....έ; πες μου πλίζζζζζ!!!φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι,
      όταν λέω κατασκευές,εννοώ οτιδήποτε έχει σχέση με τη Πρωτομαγιά...
      Ζωγράφισε,μαγείρεψε,μάζεψε λουλούδια,βρες κανένα συρτάρι,(ξέρεις εσύ),δεν το πιστεύω οτι δεν δεν μπορείες εσύ να βρεις έμπνευση...
      φτιάξτο,ανάρτησέ το και βάλε μου φωνή να έρθω να το πάρω...
      οτι θέλεις άλλο μου λες...
      φιλί...-:))

      Διαγραφή
    2. Ρουλάκι,
      το στεφάνι σου στη θέση του...κρεμασμένο...
      πολλά πολλά φιλιά και ευχαριστίες για τη συμμετοχή...-:))

      Διαγραφή
  27. ΣΡΙΡΤΟΚΟΥΤΑΚΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑΥΠΕΡΟΧΗ Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΟΥ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΑΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ.
    http://giasminblogspotcom.blogspot.com/2012/04/blog-post_27.html#comment-form
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιασμίν μου,
      πραγματικά πρωτόπτυπη η ιδέα σου...
      ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή...-:))

      Διαγραφή
  28. Καλημέρα σπιρτοκουτάκι, σήμερα έκανα και εγώ ανάρτηση τη συμμετοχή μου στο διαγωνισμό σου. Μπορείς αν θέλεις να την πάρεις.
    http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.com/
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι,
      όπως βλέπεις,οι πεταλούδες σου έφτασαν ήδη στον κήπο...
      πολλά φιλιά και ευχαριστώ για τη συμμετοχή...-:))

      Διαγραφή
  29. Έχω πολλά λουλουδάκια για την πρωτομαγιά σου!!!πέρνα να διαλέξεις όποια σου αρέσει γλυκούλα μου!! φιλάκια.
    http://fanypap.blogspot.com/2012/04/blog-post_26.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα μου,μη μου λες εμένα για λουλούδια να διαλέξω...τα θέλω όλα...
      αλλά σου αφήνω και σένα μερικά να τα χαρείς τη Πρωτομαγιά...
      πολλές ευχαριστίες για τη συμμετοχή σου και άλλα τόσα φιλιά...-:))

      Διαγραφή
  30. Ήρθα κι εγώ με Πρωτομαγιάτικα στεφάνια για φάγωμα!!!
    http://asproylas.blogspot.com/2012/04/blog-post_28.html
    Πολλά φιλάκια κι ευχαριστώ για την πρόκληση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθούλα,
      σιγά μη τα φάμε,μόνο για να τα χαζεύουμε είναι...εγώ θα έκοβα τα χέρια όποιου τολμούσε να τα ακουμπήσει...λολ
      εγώ ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή...-
      φιλιά πολλά πολλά και από μένα...-:))

      Διαγραφή
  31. Καλησπέρα!!
    Να και η δική μου συμμετοχή για την Πρωτομαγιά σου !!
    http://www.voltastoneiro.blogspot.com/2012/04/blog-post_28.html
    Δυό ζωγραφισμένες καρτούλες με ανθοδέσμες !!
    Και πολλές πολλές φωτογραφίες από την ανοιξιάτικη Σάμο !!
    Και η Μπουκίτσα είναι μέσα !!
    Καλή Πρωτομαγιά να χουμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνούλα,
      πολλές ευχαριστίες για τη συμμετοχή...
      κι ένα φιλί στη Μπουκίτσα...
      έτσι λέω κι εγώ μερικές φορές τη δική μου την Ιριδούλα,μιά σταλιά είναι...
      Καλή Πρωτομαγιά κοριτσάκι..-:))

      Διαγραφή
  32. Κοπελιά, θέλω κι εγώ... μέχρι πότε μπορώ;;;;;; Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα ,
      μέχρι τη Τρίτη,Πρωτομαγιά, το βράδυ στις 9...
      έχεις καιρό...
      αλλά τρέξε κι όλας καλού κακού...λολ
      πολλά φιλιά κι από μένα...-:))

      Διαγραφή
  33. Βιβή, καλώς σε βρήκα !!! Πολύ όμορφο το θέμα του διαγωνισμού σου! Δεν είχα χρόνο να φτιάξω κάποια κατασκευή αλλά θα ήθελα να συμμετάσχω με λίγα όμορφα αγριολούλουδα, που, για μένα, είναι πάντα συνδεδεμένα στην καρδιά μου με τις παιδικές πρωτομαγιάτικες εκδρομές!
    http://latelierdemarieanne.blogspot.com/2012/04/blog-post_29.html
    Καλή επιτυχία εύχομαι σε όλες τις συμμετοχές!
    Θα χαρώ πολύ εάν γίνεις κι εσύ μέλος στο δικό μου σπιτάκι!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie-Anne μου,
      καλώς βρεθήκαμε και από δω...
      φιλιά και από μένα και πολλές ευχαριστίες για τη συμμετοχή...-:))

      Διαγραφή
  34. Βιβή μου έτοιμο το στεφάνι μου... Η συμμετοχή μου είναι με την τελευταία φωτό:
    http://tantekiki.blogspot.com/2012/04/blog-post_29.html
    Πολλά φιλάκια και καλή επιτυχία σε όλες τις συμμετοχές!!!!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ σε πειρασμό μ' εβαλες Κική μου...
      να το κρεμάσω ή να το φάω...
      τέλος πάντων συγκρατήθηκα...
      φιλια και ευχαριστώ για τη συμμετοχή...-:))

      Διαγραφή
  35. ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟ ΜΟΥ ΤΣΑΚΠΙΝΙΚΟ...ΠΡΟΛΑΒΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΟΥ!ΜΠΕΣ ..ΠΑΡΕ ΟΠΟΙΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΟΥ.ΑΡΕΣΕΙ...ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΛΑΑΑΑ!ΧΑΧΑΧΑ!ΦΙΛΙΑ!
    http://handmadeartmaria.blogspot.com/2012/04/spring-wreaths.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι,
      όλα με ξετρέλαναν...
      αλλά έβαλα όσα μπορούσα να βάλω για το μέγεθος της φωτό...
      φιλιά κοριτσάκι και ευχαριστίες πολλές για τη συμμετοχή...-:))

      Διαγραφή
  36. Καλέεεεε!!! Εγώ τώρα μόλις ανακάλυψα ότι δεν είμαι μέλος στο blog σου!!!!!!!!! Πωπωωωωωω!!!!!!!! Είδες τί ανακαλύπτει κανείς όταν δεν έχει ύπνοοοοο;;;;;;;;;;;; Τρέχω να γίνω, τρέχω να γίνωωωωω!!! Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικήηηηη...
      μη κάνεις έτσι παιδί μου...σκοπός είναι να διαβαζόμαστε,όχι να δηλωνόμαστε...λολ
      φιλιά κι από μλενα και καλό βράδυ...-:))

      Διαγραφή
  37. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Πολύ ωραίες όλες οι δημιουργίες, με κέφι και φαντασία. Μπράβο για την ιδέα και για τις συμμετοχές!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Helen μου,
      ευχαριστώ σε πολύ πολύ...
      δική σου συμμετοχούλα...???
      προλαβαίνεις μέχρι άυριο το βράδυ στις 9...
      θα χαρώ πολύ...-:))

      Διαγραφή
  38. Αντιπαρέρχομαι τα...βρώμικα..και ποταπά...υποννοούμενα....φτου σου! και σου βάζω το λινκ με τα έργα μου!!! χαχχχαααχ!! Σμουατς!!!

    http://epipantosepistitou-efik.blogspot.com/2012/04/blog-post_30.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφουλίνα μου να μην αβασκαθώ...
      αμ εσύ δεν είσαι για φτου σου που μου το πετάς στη μούρη χωρίς ντελίβερυ...???
      ούτε γλυκάκι,ούτε τριανταφυλλάκι...
      ( τί υπέροχα χρώματα...!!! )
      αλλά ας είναι...θα έρθω βράδυ να σου τσουρομαδήσω τις τριανταφυλλιές...
      φιλί και ευχαριστίες για τη συμμετοχή...-:))

      Διαγραφή
  39. Προλαβαίνω?! Τώρα σε βρήκα και εγώ! Πολύ όμορφη ιδέα για διαγωνισμό! Θα προσπαθήσω να κάνω κάτι μέχρι το βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *Vivika μου,
      καλώς όρισες συνονόματη...-:))
      αμ κι εγώ τώρα δεν σε βρήκα...???
      ελπίζω να έχεις ήδη ξεκινήσει να κάνεις κάτι...
      έχεις καιρό μέχρι αύριο βράδυ στις 9 ...
      σε περιμένω...
      καικαλώς ήρθες...-:))

      Διαγραφή
  40. Βιβή μου σπιρτοκουτάκι μου πρόκαμα πριν ανοίξω να σε ακούσω να κάνω και μια ανάρτηση φιλιά αγαπημένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marilise μου,
      πολλές ευχαριστίες για τη συμμετοχή σου...-:))

      Διαγραφή
  41. Τελευταία και καταϊδρωμένη!!!!

    Πρόλαβα;

    http://kaixeirakinei.blogspot.com/2012/04/blog-post_30.html

    Φιλιά

    καλή Πρτωτομαγιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Konstantina μου,
      καλό μήνα κα σε σένα...-:))

      ( θα μας πεις πώς έκανες τα ντενεκεδάκια λουλούδια καλέ...??
      πολύ μου άρεσαν...)

      Διαγραφή
  42. Oυφ....έφτασα!!! Κι επειδή ως συνήθως διεκδικώ το βραβείο πρωτοτυπίας, κι επειδή ως γνωστόν δεν μου αρέσει να χάνω, κι επειδή δεν θα θέλεις να δεις σε φωτό αύριο τα υπέροχα γαλανά μου μάτια δακρυσμένα και να σε ζώσουν οι τύψεις.........θέλω δωράκιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://lilaspurplethoughts.blogspot.com/2012/04/blog-post_30.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΟΥΛΟΥδένια μου,
      προκειμένου να μη δω τα υπέροχα γαλανά σου μάτια βουρκωμένα,το Σάββατο που θα πάω ξέρεις που,θα σου πάρω το ξέρεις τί...
      φιλί και καλό μήνα...-:))

      Διαγραφή
  43. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΕΓΩ!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΜΑΓΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!!
    ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΤΟΣΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΤΕΛ!!!!!
    ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΡΟΣ !!!!!!!!!!
    ΟΣΟΝΟΥΠΩ!!!!!
    ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΣΕ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΣΑΤ ΜΕΓΑΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ , ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΗ!!!!
    ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου,
      πραγματικά η έκθεση που κάνεις με τα συρτάρια,πρέπει να έχει πολύ τρέξιμο...
      κρίμα πραγματικά που είμαστε μακριά και για να σε βοηθήσω και για να τη δω...
      το είπα στην εκπομπή ,αλλά δεν είδα μήνυμά σου και νόμισα πως είχες δουλειές και δεν άκουγες...
      τώρα που είδα το σχόλιό σου,σου λέω πως θα βάλω για τη Δευτέρα ειδικές οδηγίες χρήσεως...κι εγώ στην αρχή μπερδευόμουνα με δαύτο...
      ααα...και δεν είμαστε μεγ'αλες...απλά μόλις ωριμάσαμε...λολ
      πολλά φιλιλα και από μένα και ελπίζω να σε "δω" στον Αέρα τη Δευτέρα...-:))

      Διαγραφή
  44. Ουφ πρόλαβα!
    Καλή Πρωτομαγιά και καλό μήνα!
    Εδώ είμαστε με πολλά φιλιά από την Κρήτη:

    http://cretangastronomy.blogspot.com/2012/04/blog-post_30.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Μήνα κι από δω Βαγγελιώ μου και πάντα τυχερή...
      πολλλα φιλιά και από μας από Αθήνα...-:))

      Διαγραφή
  45. http://diaheiros.blogspot.com/2012/05/agatha-agatha-scrapbooker-200-7-10-15.html

    ΝΑΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!!!!
    ΠΡΟΛΑΒΑ ΕΤΣΙ;
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλημέρα και καλό μήνα!
    Να και η δική μου συμμετοχή
    http://bykalliope.blogspot.com/2012/05/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. peny μου,
      καλό μήνα και σε σένα κοριτσάκι,ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή...-:))

      Διαγραφή
  47. Aν με τα δάκρυά μου μπορούσα να φτιάξω ένα μαγιάτικο στεφάνι θα σας το έστελνα μήπως με τις ευχές σας άλλαζε λιγάκι η πικρή μου ζωή. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε/η,
      εύχομαι μέσα από τη καρδιά μου,στεφάνι ολάνθιστο να φτιάξεις με χαρές...
      οι ευχές και οι θετικές σκέψεις όλων μας είναι μαζί σου μέχρι να διώξουμε τα δάκρυα και τις πίκρες από τη ζωή σου...
      και είμαστε πολλοί που προσευχόμαστε για σένα...
      καλό μήνα και σε σένα,με την ελπίδα οτι την επόμενη φορά θα είσαι μαζί μας γελαστά και ευτυχισμένα...-:)))))

      Διαγραφή
  48. Θέλω να σας στείλω τη συμμετοχή μου.http://lila365idees.blogspot.com/2012/05/wreaths-of-mayday0.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. lila μου,
      καλό μήνα εύχομαι με πολλές ευχαριστίες για
      τη συμμετοχή σου...-:))

      Διαγραφή
  49. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Για την συμμετοχη?? http://epithimieskaiaisthiseis.blogspot.com/2012/05/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιθυμίες και Αισθήσεις,
      σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου...
      καλό μήνα...-:))

      Διαγραφή
  51. Σπιρτοκουτάκι μου καλο μηνα!!!!
    Το λινκ της αναρτησης μου ειναι
    http://vailie-in-escapeland.blogspot.com/2012/05/blog-post.html

    Δεν νομιζω οτι προλαβα τον χρονο που ειχες δωσει...
    Δεν πειραζει! Ηταν τιμη μου που (σχεδον)συμμετειχα σε διαγωνισμο σου!!
    Φιλια πολλα και καλη υπολοιπη εβδομαδα..."νονουκα" μου! χαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. vailie μου,
      θα άφηνα την Ουρανίτσα μας παραπονεμένη με τόσο όμορφο στεφάνι που έκανε...???
      φιλιά πολλά κι από μένα βαφτηστήρι...-:))

      Διαγραφή
    2. Αααα!!!! Συμμετειχα τελικαααα!!!χαχαχα!!!!
      Τι καλα!!!!
      Σε ευχαριστωω και πολλα μαγιατικα φιλια!!!
      Με γεια και την υπεροχη γυαλα σας με τα υδροβια... Το'χω κι εγω απωθημενο! Δεν θα μου γλυτωσει.... χιχιχι!!! γελαω που σκεφτομαι το παλικαρακι μου και την εκφραση του προσωπου του!χαχαχα!!!
      :οp

      Διαγραφή
    3. vailie μου,
      πες μου καλέ γιατί μπερδεύτηκα και σκέφτομαι μήπως έκανα γκάφα...
      Με την Ουρανίτσα σου δεν έγραψες στο μπλογκ σου οτι έκανες το στεφάνι...???
      με ποιό παλληκαράκι σου γελάς..???
      πες μου παιδί μου,το χω έννοια...
      με τη κορούλα σου το έκανες ή με το παλληκαράκι σου...???...λολ

      Διαγραφή
  52. Πέρασα να πω Καλό Μήνα φίλη μου με υγεία και ολάνθιστη διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου,
      Καλό Μήνα και σε σας,κρατώ την ευχή σου γιατί ξέρω οτι είναι από καρδιάς...-:))

      Διαγραφή
  53. ΤΙ ΤΕΛΕΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!
    ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑ!!!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΧΧΑΧΑ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι,
      πραγματικά οι συμμετοχές ήταν καταπληκτικές...
      δεν ήξερα τί να πρωτοθαυμάσω...
      όλα τα κορίτσια έφτιαξαν πράγματα και θαύματα...

      τί σκέφτηκες παιδί μου πάλι...???
      να μας κανεις να τρέχουμε να βρούμε παλιές πόρτες...???...λολ
      Καλό Μήνα και σε σένα κοριτσάκι και κάθε επιτυχία στην έκθεση...περιμένω ανταπόκριση και φωτορεπορτάζ...-:))

      Διαγραφή
  54. Καλο μήνα σπιρτόκουτο!!! Καλό μήνα και σε όλα τα κορίτσια με τα χρυσά χέρια που έφτιαξαν όλες αυτές τις υπέροχες κατασκευές!!!!!!Να είστε πάντα καλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Σταυρούλα μου...
      είδες τα κορίτσια μας...???χρυσοχέρες...
      δεν ξέρεις ποιό να πρωτοθαυμάσεις...
      ελπίζω στο επόμενο να έχουμε και το δικό σου έργο...-:))

      Διαγραφή