τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

'Αν ποτέ κάποιος κλέφτης σας αναγκάσει να κάνετε ανάληψη από ένα ATM μηχάνημα..

Thieves


....μπορείτε να ειδοποιήσετε την αστυνομία εισάγοντας τον αριθμό PIN αντίστροφα.
Για παράδειγμα αν ο αριθμός pin είναι 1234 θα πρέπει να εισάγετε 4321.

Το ΑΤΜ αναγνωρίζει ότι ο αριθμός PIN είναι αντίστροφος από την κάρτα που τοποθετήσατε στο μηχάνημα. Το μηχάνημα θα σας δώσει τα χρήματα που ζητήσατε, αλλά εν αγνοία του ληστή, ειδοποιείτε η αστυνομία.

Αυτή η πληροφορία πρόσφατα αναμεταδόθηκε στην τηλεόραση και αποδείχθηκε πως χρησιμοποιείται σπάνια γιατί ο κόσμος δεν γνωρίζει την ύπαρξη αυτής της λειτουργίας...


Την πληροφορία μου έστειλε η φίλη μου , η Μέτη και τη μοιράζομαι μαζί σας...
...αχρείαστη να ναι...αλλά ποτέ δεν ξέρει κανείς...( η πληροφορία,όχι η Μέτη )

Βέβαια,εγώ έχω και μιά απορία....
fikir
Αντε και από τώρα ανήκω στον λίγο κόσμο που γνωρίζει τη πληροφορία ,άντε και αναπόδιασα το πιν...άντε και ειδοποιήθηκε η αστυνομία...με κυκλοφοριακό που σου εξουθενώνει το κυκλοφορικό,πόση ώρα θέλει να πλακώσει το περιπολικό..??

Και άντε εσύ που ξέρεις το κόλπο,να κάνεις και λιγουλάκι τα γλυκά μάτια
love στον κύριο κλέφτη,αυτός πόσο μ@@@@@ς πρέπει να είναι να κάθεται εκεί να σαλιαρίζει..???
Εκεί θα κατσικωθεί το παληκάρι να περιμένει τα περιπολικά με τα ουα ουα ουα..??

Κι άντε κι έρχεται το ουα ουα ουα...τί θα βρεί..??
garupale

Εσένα προφανώς τεζαρισμένη να σου ρίχνουν νερά οι περαστικοί,το παληκάρι να έχει γίνει μπουχός και τα λεφτά που ούτως ή άλλως δίνει το μηχάνημα μη τα δατε μη τα απαντήσατε...

Εχει κανείς καμιά άλλη ιδέα...???
soal

9 σχόλια:

  1. Επειδή αυτό κυκλοφορεί από πολύ καιρό για σκεφτείτε είναι δυνατόν να ισχύει;;αν π. χ. εγώ έχω pin 6666 τι θα πληκτρολογήσω;;;
    Χώρια τις άλλες απορίες που εκ εθέτεις κι εσύ!!
    καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. i ksanthi ekane mia swsti paratirisi...alla den to iksera auto vivi mou...voithaei pisteuw arketa...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΞΑΝΘΗ μου,

    εσύ πληκτρολόγησε 6666( ανάποδα )...προφανώς τα ίδια αποτελέσματα θα έχεις και με μας που τα πιν μας δεν είναι ταυτάριθμα ( νερά στο κεφάλι,αιθέρες,βεντάλιες κλπ συναφή..)-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΚΗ μου...

    ολόσωστη παρατήρηση έκανε η Ξανθή...
    Τώρα βέβαια,υπάρχει και η δυνατότητα ίσως, να μαρκαριστούν τα χαρτονομίσματα από την ενεργοποίηση αυτή...
    αλλά το αποτέλεσμα φαντάζομαι πάλι το ίδιο θα είναι για το φουκαρά που πήρε τη λαχτάρα..
    μην τα δατε..μη τα απαντήσατε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλή η πληροφορία αυτή, αλλά νομίζω ότι αν μου τύχει μπροστά μου σε ένα ΑΤΜ ένας κλέφτης, εγώ από την τρομάρα μου δε θα είμαι σε θέση να θυμηθώ το PIN μου, πόσο μάλλον να το πληκτρολογήσω και ανάποδα!!
    Όλα τα άλλα είναι έτσι απλώς για να τα λέμε....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάω εγώ στο μηχάνημα, μου την πέφτει ο κλέφτης, βάζω το πιν ανάποδα ζητάω 1000 ευρουδάκια τα παίρνει ο κλέφτης και φεύγει.
    Μένω εγώ πίσω, έρχεται το περιπολικό και είναι 2 τα σενάρια 1) ο αστυνομικός είναι κούκλος, ανταλλάσσουμε τηλέφωνα και φεύγω χαρούμενη....
    2) ο αστυνομικός είναι χάλια τελείως και με παίρνει μέσα για κατάθεση...οπότε εκτός από το χιλιάρικο χάνω και τον χρόνο μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λουλού μου,
    υπάρχει και τρίτο,πιό εφιαλτικό σενάριο...

    ...αναποδιάζεις το πιν..ζητάς 1000...τα βουτάει και εξαφανίζεται ο τυπάκος...πλακώνει το αουα αουα...κούκλος ο αστυνομικός...αλλά παλιαδερφή του κερατά..
    ...σε βλέπει...ζηλεύει...και σε χώνει μέσα για άσκοπη κλήση αστυνομικών οργάνων...

    ε...εκεί χάνεις και τα αβγά και τα πασχάλια...

    φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. anthivolon μου,

    εγώ αυτό το σενάριο θα το βαζα πρώτο..

    φιλιά και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμένα πάντως, αν μου την πέσει ο κλέφτης, ούτε το ... ίσιο pin δεν θα θυμάμαι από την τρομάρα μου, όχι να σκεφτώ και να το τουμπάρω:PPP
    Φιλιά Βιβίκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή