τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Photobucket
Μιά που μ' έπιασε το κηπουρικό μου σήμερα
(...σιγά το νέο θα μου πείτε...)
σας παρουσιάζω και το κατακκόκινο
αυτή την εποχή δεντράκι μου....


Καλλωπιστική δαμασκηνιά, ή προύνος , prunus cerasifera pissardii το επίσημο όνομά του...Φυλλοβόλο δέντρο που φτάνει έως και 8μ.!!!
Οι καρποί τα φύλλα και οι βλαστοί έχουν βαθύ κόκκινο χρώμα πολύ εντυπωσιακό , ενώ τα λευκορόδινα άνθη ανοίγουν το Μάρτιο πριν τα φύλλα , και δίνουν μετά τα γλυκόξινα δαμάσκηνα ( τη πρώτη φορά πο
υ κάρπισε το δεντράκι μου,πέρσυ,κοίταζα καλά καλά τα κόκκινα φρουτάκια του και δεν ήξερα τί ήταν...μετά τα τσάκισα...
Φέτος τα περιμένω πως και πως..
Είναι ανθεκτικό φυτό σε μολυσμένη και ξηροθερμική ατμόσφαιρα , ενώ δίνει πολύ ωραίο χρώμα στο κήπο μόνο του, ή και σε δεντροστοιχίες,ακόμα και σε μεγάλη γλάστρα στη βεράντα,όπως το δικό μου....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου